м. Київ, вул. Омеляна Пріцака, 4 +38 (044) 494 07 47
+38 (067) 306 34 98
Замовити прорахунок
16.06.2017

Що потрібно знати, щоб замовити ростову фігуру?

  • Полезно маркетологам

Чому ми взагалі торкнулися цієї теми? Нестандартна форма і те, що це самостійно стоячі конструкції, робить ростові фігури відмінним айкетчером. Але спілкуючись із замовниками, ми прийшли до висновку, що багато хто не розуміє, як же їх замовляти. На вигляд-то вони здаються досить простими конструкціями, а на ділі виходить, що потрібно враховувати безліч нюансів. Ось власне про ці нюанси ми зараз і розповімо.

1.      Місце бойових дій

Де ваша фігура буде боротися за увагу аудиторії? Буде це в приміщенні або на вулиці під відкритим небом? Це знання необхідне, щоб ми могли коректно підібрати матеріал. Це перше. Друге – це дає розуміння необхідного ступеня стійкості. У приміщенні фігура впаде тільки якщо її хтось штовхне. На вулиці ж конструкція може впасти просто від пориву вітру, а значить – її потрібно погіршити.

Плюс, на вулиці фігура піддається більш агресивному впливу навколишнього середовища. Тобто матеріал повинен бути важким і стійким до впливу УФ-променів, дощу, снігу і т.д.

место боевых действий

Автор фото – Джон Маршалл

2.      Продовжувати будете?

Вибір матеріалу також залежить і від терміну експлуатації ростовой фігури. Якщо вона потрібна вам для одноденної акції, заходу, або вона буде використовуватися тижнів зо два, то ні до чого витрачатися на дорогі матеріали. У такій ситуації відмінно підійде гофрокартон. Але якщо ми говоримо про довгострокову експлуатацію, то можна і потрібно заморочитись з матеріалом. Це може бути ПВХ або композитний алюміній, а можна і скомбінувати різні матеріали.

3.      Гном або велетень

Ростові фигури на замовлення можуть бути заввишки як 30 см, так і 3 м. А це, безпосередньо, впливає не тільки на вартість виробу, але і на складність конструктиву. По-перше, матеріали поставляються листами певних розмірів. Найчастіше це 3х2 м, що накладає деякі обмеження на виробництво ростових фігур. По-друге, чим вище конструкція – тим важче вона в цілому і тим вище знаходиться її центр ваги. А це означає, що для її стійкості потрібно розробити більш складний конструктив.

гном или великан

Автор фото – Джон Маршалл

4.      Форма фігури

Складність самої форми також безпосередньо впливає на рівень розробки конструктиву і ціну продукції. Особливо це стосується нижньої частини фігури. Нагадуємо, ростова фігура повинна стояти самостійно. Але буває, що за задумом клієнта це персонаж або людина, яка стоїть на одній нозі. У такої фігури маленька точка опори, і в такому випадку потрібно придумати як же поліпшити її стійкість.

Тому наша рекомендація – фігура повинна торкатися підлоги по всій ширині.

форма фигуры

Автор фото – Джон Маршалл

5.      З якого боку будемо дивитися?

Фігура може бути односторонньою і двосторонньою. Якщо вона буде стояти на вході в магазин і на неї будуть дивитися тільки з одного боку, то не потрібно тоді морочитися з зовнішнім виглядом другої сторони.

Якщо ж постать буде стояти десь посеред площі або торгового центру, то необхідно, щоб з якомога більших кутів вона працювала. А це означає, що потрібно і над дизайном попрацювати, і над конструкцією. Висновок – така фігура, звичайно ж, буде коштувати дорожче.

6.      Чи можна показувати «ноги»?

«Ногами» ми називаємо елементи конструкції, на які спирається ростовая фігура і завдяки цьому не падає. Так ось. Ці «ноги» можна розмістити абсолютно по-різному. Тому ви повинні відразу визначити їх розміщення і видимість: чи повинно взагалі їх бути видно, чи може тільки з одного боку, або вони можуть бути з усіх боків. Залежно від ваших побажань буде підбиратися модель опори ростовой фігури.

видно ли ноги

Автор фото – Джон Маршалл

7.      Площа підлоги, яку може зайняти ростова фігура

Припустимо, у нас конструкція, «ноги» якої потрібно «викинути» на 40 см в кожну сторону, тобто в сумі вже 80 см. А у вас дуже обмежений простір і є всього 50 см, на яких ви можете розмістити ростову фігуру. Тоді потрібно міняти саму конструкцію і рішення для її стійкості. Краще, звичайно, знати це заздалегідь, щоб потім не переробляти і не втрачати час.

8.      Як будемо доставляти?

Доставка продукції теж коштує грошей, особливо якщо мова йде про тираж фігур. Тому потрібно відразу продумати кілька питань:

  • Чи є обмеження по вазі конструкції?
  • В якому вигляді фігура повинна їхати на об’єкт: в готовому вигляді або розібрана?

Адже вартість доставки залежить від двох параметрів: вага і обсяг. Щоб не переплачувати за повітря, найвигідніше везти фігуру в плоскому вигляді. Якщо ви хочете отримати фігуру в плоскому вигляді, але зібрану при цьому, то таке побажання легко реалізувати з виробами з гофрокартону. Якщо ж постать має металевий каркас, то в плоскому і зібраному вигляді її доставити навряд чи вдасться. Але в будь-якому випадку з виробом ви повинні отримати інструкцію по збірці.

как будем доставлять

Автор фото – Джон Маршалл

Основні питання розібрали. Тепер же додамо трохи корисних порад, щоб ви могли замовити ростовую фігуру за оптимальною вартістю.

Оптимізуємо витрати матеріалів

Розмір ростовой фігури повинен бути кратний розміру листів матеріалів. Як ми вже говорили раніше, більшість матеріалів йдуть листами 3х2 м. На одному листі можна надрукувати два і навіть 3 образи, якщо ростовая фігура буде розмірами 1,5х2 м або 1х2 м. Мова йде вже про тираж ростових фігур.

Наприклад, замовник хоче ростову фігуру висотою 2,1 м. Ці 10 см для самої фігури великої ролі не зіграють, а ось ви витратите на неї більше грошей, тому що потрібно буде для невеликої частини використовувати додатковий лист. До того ж чим вище ростовая фігура, тим масивніше повинні бути ноги, що знову призводить до підвищення вартості.

Які матеріали взагалі використовують для ростових фігур?

Головне – матеріали повинні добре тримати площину, бути жорсткими і не гнутися. Ідеальні – сотові, композитні матеріали. Якщо перераховувати їх в порядку зростання ціни і міцності, то це гофрокартон, сотовий поліпропілен, сотовий картон (реборд), сотовий полікарбонат, спінений пінополістирол, композитний алюміній і т.д.

Univest Advertising Production
Руслан Саєнко
Начальник відділу рекламних конструкцій

Ростову фігуру можна виготовити кількома методами. Один з них - композитний ПВХ. Його фрезерують, прикатують плівку з друком. Основа виготовляється з цього ж матеріалу або зі сталі. Другий метод - це каркас на який нашивається листовий матеріал. Вироби з композитного ПВХ виходять легкими і досить дешевими, але якщо застосовувати на вулиці, то потрібно враховувати вітер

Що стосується «ніг», найдовговічніші – металеві каркаси. Так, вони дорожче у виробництві. Але при цьому вони будуть служити вам дуже довго. Один раз замовивши фігуру, зображення якої кріпиться до каркасу за допомогою болтів, ви зможете далі замовляти тільки «тіло» ростовой фігури, а «ноги» у вас будуть вже готові. Ось такий довгостроковий метод економії.

Ідеальна ростова фігура – металевий каркас із зображенням на композитному алюмінії. Чим ширше силует, тим надійніше повинен бути каркас. Чим вище фігура, тим більше потрібно її збалансувати.

Якщо це не металевий каркас, то видів опори маса. Це може бути підставка, в яку вставляється фігура, або відкидна «ніжка», як на фоторамках. Матеріал же повинен бути жорстким, щоб його можна було зігнути, приклеїти відразу або нанести скотч, а потім приклеїти на місці. Наприклад, ПВХ, сендвіч-панель, дерево і т.д. Це завжди підбирається в залежності від ваги «тіла» фігури.

Щоб виріб не падав, потрібно або зв’язати між собою «ноги», або поставити фігуру під нахилом.

Портрет ідеального підрядника

Як ви вже розумієте, ростові фігури досить складно виготовити. Тому потрібно серйозно підходити до вибору підрядника. Який же його ідеальний портрет?

  1. Уміє друкувати в будь-якому форматі.
  2. Вміє криволінійно по контуру вирізати по мітках.
  3. Має комплексне виробництво, щоб комбінувати різні матеріали.
  4. Має ламінацію широкого формату.
  5. Володіє великими робочими площами.
  6. Є конструктор, який розрахує навантаження, продумає конструктив «ніг» і т.д.
  7. Є дизайнер, який допрацює надісланий вами макет.

Тепер ви знаєте, що потрібно для замовлення ростових фігур. А може ми щось упустили? Або у вас є доповнення? У будь-якому випадку чекаємо ваших коментарів! А ще нам буде дуже приємно, якщо ви підпишетесь на оновлення нашого блогу! 🙂

P. S. Головними вимогами до макету є висока якість зображення і чіткий контур фігури, за яким можна поставити мітки і якісно вирізати фігуру.

Автор статті
Анна Чура
Копірайтер Univest Advertising Production

Підписуйтесь на оновлення
І залишайтеся завжди в курсі подій!