Kyiv, 4 Omelyana Pritsaka street +38 (044) 494 07 47
+38 (067) 306 34 98
Order calculation
22.09.2017

Як допомогти клієнту знайти ваш продукт і купити його? Відповіді на прикладі Choco Globs.

  • Useful marketers
  • Projects

Sorry, this entry is only available in Ukrainian and Russian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the default language of this site. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

Незважаючи на грандіозні зусилля і рекламні бюджети, які витрачають бренди на виховання лояльності споживача саме до своєї продукції, до 50% рішень про покупку товару конкретної торгової марки покупець приймає прямо в момент вибору в магазині. І в принципі більше 50% покупок, які відбуваються в гіпермаркеті – незаплановані.

Але коли покупець вже зайшов в магазин, він не бачить ваші ролики по телевізору, білборди на трасі або випадаючі банери в інтернеті. І тут постає питання, як ефективно впливати на покупця тут і зараз? А тим часом конкуренція між товарами в торговому залі найжорстокіша. Сукупність цих фактів підводить до двох висновків:

  1. Необхідні рекламні POS-матеріали, це – головний інструмент впливу на нього в даний момент!
  2. POS-матеріали для магазину повинні бути найефективнішими, розташувати їх потрібно максимально правильно, щоб вони зачепили покупця, фактично привели його до товару і змусили прийняти остаточне рішення.

Якими ж повинні бути рекламні POS-матеріали? Давайте розберемо на прикладі вигаданого бренду солодощів Choco Globs. Хапайте візок і поїхали!

1_1

В яких зонах магазину краще размістити POS-матеріали?

Отже, у більшості класичних магазинів можна виділити кілька типових зон:

  • фасад магазину,
  • зона входу і біля кас,
  • головна алея і проходи в рядах,
  • стелаж/полиця.

Тобто у нас з вами є 4 зони, на яких можна яскраво і ефектно виділити свою продукцію за допомогою POS-матеріалів. Давайте по черзі розберемо кожен з них поетапно.

2

1. POS на фасаді магазину

Перша наша задача – привернути увагу споживача ще на вході в гіпермаркет. Для цього ми рекомендуємо використовувати такі види POS-матеріалів:

  • фасадний банер,
  • наклейки на вітрину,
  • наклейки на вхідних дверях,
  • самостійно стоячі конструкції (ростові фигури, штендери).

І тепер трохи «фішок», знання яких допоможе вам витягти максимум вигоди і ефекту від використання цих POS-матеріалів.

Замовляя фасадний банер, вибирайте УФ-друк. Так ваш банер довго збереже товарний вигляд, завдяки стійкості УФ-фарби до вигоряння.
Наприклад, так буде виглядати банер, коли його тільки повісили:

3

А так він буде виглядати через 2 роки:

4

Розумієте, в чому справа, так? 🙂

Для вітрини і дверей використовують сендвіч-наклейки. Їх перевага в тому, що вони працюють в обидві сторони. Порівняйте ефект від звичайної наклейки і від «сендвіча»:

5

6

Вулична ростова фігура повинна бути на металокаркасі і з утяжувачем. Привернути більше уваги допомагає нестандартна форма. Також ви можете перетворити ростову фігуру в тантамарески і заманити покупця до взаємодії з нею.

7

8

Використовуйте стіни будівлі і навіть асфальт на виході як носій реклами. Благо, сучасні матеріали і технології друку дозволяють це.

9

2. Види POS-матеріалів для зони входу і біля кас

На цьому етапі розмістити рекламу можна на слідуючих носіях:

  • аларми,
  • турнікети,
  • вхідна арка,
  • ростові фигури і роллапи,
  • візок.

Так-так, вам не здалося, останній носій – візок! 🙂 На нашому прикладі ми використовували свого роду стоппер на пружині, який точно чіпляє погляд клієнта:

10

Знаєте, в чому його головна перевага? Він працює весь час, поки покупець в магазині, але при цьому  ніяк не обмежує функціонал візка.

Аларми (вони ж антикражні ворота) – також ефективний носій реклами, адже через них проходить кожний покупець. Для брендування можна використовувати як бюджетні матеріали (банер, бумагу), так і больш дорогі (гофрокартони, пластик).

11

Також мало хто використовує в якості носія реклами турнікети на вході. А даремно, адже повз них, як і через аларми, проходять всі. Як це може виглядати:

15

Але тут головне врахувати, що турнікети піддаються агресивному впливу (їх постійно штовхають, б’ють кошиками і т.д.), тому реклама на них повинна бути з ударостійких матеріалів.

«Добити» клієнта на другому етапі вам допоможе ефектна вхідна  арка:

16

Зона входу на цьому закінчується, і ми з вами можемо рухатися далі.

3. POS-матеріали для головної алеї і проходів в рядах

Тепер ми знаходимося в торговому залі. У цій величезній зоні нам допоможе такі POS:

  • мобайли,
  • підлогова графіка,
  • промоторці торгових рядів (боковини + топпери),
  • паллетна обмотка,
  • рекламні стенди-гірки,
  • окремо розташовані брендзони.

Почнемо з мобайлів. Їх перевага в тому, що покупці бачать їх здалеку. До того ж при потоках повітря вони трохи хитаються в різні боки, що створює динаміку. А динаміка в свою чергу привертає людей. Оптимальні матеріали для Мобайлів: картон, поліпропілен і пінокартон.

17

Також можна прикрасити торговий зал брендованими гірляндами. Це досить бюджетний POS, який дозволяє використовувати найлегші і недорогі матеріали.

18

Тепер поговоримо про прохід. Всі ви знаєте, що посеред залу облаштовуються невеликі зони, на яких виставляють товар. Цю зону можна і потрібно брендувати. В тренді зараз палетні обмотки, які відмінно справляються з цим завданням. Варіанти матеріалів для них: поліпропілен, картон, композитний алюміній і ін.

12

Тепер додаємо ще невелику конструкцію для залучення уваги:

13

Але на цьому не все. У цю картину додаємо ще один рекламний елемент – підлогову графіку. Це відмінна навігація в торгових залах, адже з її допомогою створюється чіткий шлях, по якому покупець йде до вашого товару.

14

Якщо скомпонувати ці POS-матеріали між собою, отримуємо повноцінну брензону посеред торгового залу. Це може виглядати так:

22

І якщо вже ми говоримо про тренди в ритейлі, то не можемо пропустити стенди з картону. Подібні конструкції є досить бюджетними, витримують на своїх полицях пристойну вагу і екологічно безпечні. Єдиний їхній недолік – обмеження в конструктиві через специфіку матеріалу. Тому, якщо вам потрібен нестандартний стенд, то доведеться використовувати більш дорогі матеріали.

20

21

Крім картонних стендів, встановіть стелаж в торці торгового ряду.

23

Ще один варіант яскравої і ефективної презентації вашого продукту – рекламні меблі. Це, звичайно, не бюджетна конструкція, але вона приносить багато користі.

24

4. Реклама в зоні стелажу/полиці з товаром

Це остання група POS-матеріалів. У неї ми включаємо:

  • джумбі,
  • шелфстоппер,
  • воблер,
  • шелфтокер,
  • органайзер.

Почнемо з джумбі. Якщо ви не знаєте, джумбі – це збільшена копія товару. Це може бути окрема конструкція, але ми пропонуємо використовувати цей POS як великий, кричущий навігатор. Повісивши джумбі над полицею з вашим товаром, ви так і кричите: «Сюди! Вам потрібно йти сюди! »

Матеріали повинні бути легкими, що відповідно дозволяє невеликий бюджет.

25

Наступні на черзі – шелфстоппери. Коли ви вирішуєте використовувати цей вид POS-матеріалів, потрібно враховувати такі моменти:

  • шелфстоппер нестандартної форми привертає більше уваги;
  • для виготовлення потрібно використовувати неламкі матеріали (поліпропілен, полістирол, ПЕТ), так як покупці будуть чіпляти шелфстоппери;
  • шелфстоппери ні в якому разі не повиненні заважати переміщенню самого товару на полиці.

26

З воблерами все просто: яскрава табличка з назвою продукта із картона чи тонкого пластика на прозорій ніжці.

27

Шелфтокери – це теж не новий для рітейлу POS, але він продовжує працювати і прикрашати полиці з вашим товаром. Матеріали: бумага, картон і пластик.

30

Останній на сьогодні POS, яким ми пропонуємо вам скористатися – це дисплей. Здавалося б, це досить простий прийом, але його мало хто використовує. Коротко про дисплеї в одній картинці:

28

У підсумку весь товар на полиці виглядає так:

29

Тепер давайте підведемо невеликі підсумки. Щоб успішно провести клієнта від входу в магазин до полиці, на якій розміщений ваш товар, нам потрібно використовувати стандартні і нестандартні POS-матеріали відразу в декількох зонах: на фасаді і вітрині магазину, безпосередньо на вході в торговий зал і в прикасовій зоні, між продуктовими рядами і на самій полиці з продукцією. Тільки комплексне використання POS-матеріалів дає максимум результату.

ВАЖЛИВО! Коли ви розробляєте дизайн ваших POS-матеріалів, обов’язково використовуйте кольори, які відрізняються від кольорової гами самого супермаркету. В іншому випадку, ваш POS ніхто не помітить.

Друзі, можливо ви хотіли б дізнатися більше про будь-якi POS-матеріали. Тоді залишайте коментарі, і ми обов’язково відповімо на всі ваші запитання. І підписуйтесь на оновлення нашого блогу, щоб не пропустити нові корисні публікації. До нових зустрічей! 🙂

Article author
Межеріцький Віталій
Операційний директор

Підписуйтесь на оновлення
І залишайтеся завжди в курсі подій!