24.07.2017

Чому не Word, а Adobe Photoshop, Illustrator і інші?

  • Useful marketers

Sorry, this entry is only available in Ukrainian and Russian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the default language of this site. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

ЧОМУ? Чому не можна або чому потрібно надсилати макет до друкарні в тих чи інших розширеннях? Всі пишуть в технічних вимогах, що можна і не можна, але при цьому не пояснюють причини. Сьогодні це робимо ми. Так, це не відкриття Америки. Так, ви отримуєте технічні вимоги від друкарні. Але чомусь все продовжують приходити макети, зроблені в Word та інших невідповідних програмах. Так що повторення – мати навчання.

Чому не можна?

Почнемо з усіма улюбленої і популярної програми Microsoft Word, так як це одна з найпоширеніших помилок. Так, за своїми функціями Word дозволяє зробити макет листівки або іншої продукції невеликого формату. Але тут ми стикаємося також з його обмеженими можливостями, які не дозволяють використовувати розширення .doc для друку рекламної продукції в друкарні.

1.  Неможливість перевести текст в криві. Про це ми говорили в статті про ТОП-10 ошибок в макетах. Текст в криві – інакше верстка «сповзе». Microsoft Word не дозволяє цього зробити.

2. CMYK vs RGB. Ми невпинно повторюємо, що для друку макет повинен бути в колірній моделі CMYK. Як ви думаєте, Word підтримує її? Ні! Word тільки в RGB. Ось вам вже і друга причина.

3. Друк білилами. Щоб друкарські машини розуміли, що їм потрібно використовувати білу фарбу, в Adobe Photoshop або Adobe Illustrator білила окремо призначаються додатковим шаром. У Microsoft Word ви цього зробити не можете.

photo_2017-07-24_17-42-01 (2)

photo_2017-07-24_17-42-01 (3)

Їдемо далі. Тепер поговоримо про растрові і векторні графіки, а точніше про розширення PSD, TIFF, AI і т.д.

Чому саме ці формати?

Основними програмами для створення макетів є Adobe Illustrator, Photoshop та InDesign. Також часто для цього використовують CorelDraw, але в разі нашої компанії, файли в цьому форматі автоматично приймаються як файли, які вимагають доопрацювання.

Отже, PSD і TIFF – це формати зберігання растрових зображень. Відкриваються в Adobe Photoshop і дозволяють дизайнерам скористатися рядом інструментів для редагування макета, в тому числі, доведенні його до надрукованого вигляду. Ключове слово тут – растрових.

AI і EPS – це формати зберігання векторних зображень. Векторні файли відрізняються тим, що при збільшенні не втрачають свою якість. Тому важливо використовувати векторну графіку для дрібних елементів, логотипів і т.д.

photo_2017-07-24_17-42-02

photo_2017-07-24_17-42-03 (2)

Також вище згадані програми дозволяють закласти в макет білила і інші додаткові операції. Тому використовуйте саме їх для створення макетів поліграфії, надсилайте файли в розширеннях PDF, TIFF, PSD, AI, EPS, і ніякий дизайнер не буде … погано думати про вас. 🙂

Не забувайте залишати свої коментарі і заодно підпишіться на оновлення нашого блогу!

Article author
Анна Чура
Копирайтер Univest Advertising Production

Подписывайтесь на обновления
И оставайтесь всегда в курсе событий!