Торговельне обладнання -
Важлива складова ритейлу
Брендинг торгового обладнання — досить складне завдання, тому що тут поєднуються багато технологій обробки матеріалів та широкий асортимент самих матеріалів. У компанії Univest Advertising Production зібрані в одному місці найрізноманітніші технології, тому виробництво торгових стендів не представляє для нас ніякої складності. Під кожен конкретний товар компанія може запропонувати оптимальне рішення, орієнтуючись виключно на завдання клієнта.
- Власний конструкторський відділ і дизайнери
Ми можемо розробити 3D модель і конструктивне рішення будь-якого об’ємного виробу
- Комплексне виробництво
Весь технологічний цикл на одному провадженні: розробка, друк, порізка, фарбування, зварювання, складання, монтаж
- Точне перенесення кольорів
Штатні фахівці з управління кольором, налаштовані профілі друку для кожного матеріалу та обладнання, друк оригінальними фарбами
- Доставка і монтаж по всій Україні
Власна транспортна служба, монтажні бригади у всіх обласних центрах

Торговельне обладнання буває стандартне і нестандартне
Стандартне торгове обладнання — це заводські металеві стелажі або стелажі з ДСП. Поверхні стелажів, такі як торцеві (глухі) сторони або футер (нижня зона стелажа) відмінно підходять для брендування. Адже вони мають досить велику площу.
Ці поверхні можуть бути забрендовані:
- наліпками на самоклеючій плівці;
- накладками з жорсткого листового матеріалу (ПВХ, полістирол, гофрокартон);
- кишенями для змінної інформації — монтуються на торцях торгового обладнання;
- прайс-шинами, які кріпляться на горизонтальні перемички між полицями;
- топперами — кріпляться безпосередньо на стелаж над полками.
З огляду на те, що тираж подібних запитів вимірюється десятками та сотнями екземплярами, брендування торгового обладнання найчастіше відбувається за допомогою:
- цифровим оперативним друком;
- екосольвентний або УФ-друку на планшетному і рулонному обладнанні.
Нестандартне торгове обладнання — торговельні стелажі, стійки, стенди, «паразитні» дисплеї та інше обладнання брендується повністю під специфіку конкретного продукту.
Як оптимально підібрати матеріал, з якого буде проводитися обладнання?
Якщо передбачається експлуатація торгового обладнання протягом декількох років, то таке обладнання краще виготовляти з максимально стійких до зовнішніх впливів матеріалів, таких як метал, матеріали з дерева, ДСП, фанера, товстий ПВХ або акрил. Чому саме ці матеріали? Торговельне обладнання розташоване в рамках залу, де переміщається великий потік людей з візками, тобто відбувається постійний щоденний контакт цього обладнання з людьми. Велика ймовірність подряпин, пошкоджень, ламання.
У разі експлуатації обладнання протягом короткого терміну для акційної або сезонної продажів, найбільш виправданою стає реалізація стендів або стелажів з гофрокартону. Стенди з гофрокартону більш бюджетні за матеріалом, вони дуже легко встановлюються й утилізуються. Завдяки зручності обробки гофрокартону, ці стенди можуть мати абсолютно будь-які форми та розміри. Таким чином, вони стають не просто носієм інформації про товар, а навіть елементом оформлення інтер’єру магазину.


У нас не тільки виробництво обладнання, а й послуги групи промислового дизайну і проєктування
Перед тим як зробити торгове обладнання, необхідно врахувати:
- як буде взаємодіяти клієнт з торгівельним і технологічним обладнанням;
- де в магазині буде проходити основний потік покупців;
- якій стороні торгового обладнання приділити найбільшу увагу.
Ми здійснюємо виїзд на об’єкт, оцінку завдання, фотофіксацію, після чого промислові дизайнери малюють 3Д-модель для візуалізації кінцевого результату. Далі по цій моделі професійні конструктори розробляють робоче рішення щодо застосування тих чи інших матеріалів, за способами їх фіксації й тільки після цього замовлення переходить у виробництво. Ми впевнені, що наші клієнти витрачають ефективно свої кошти на брендинг.