Оформлення стадіонів до Ліги Чемпіонів 2018

Оформлення стадіонів до таких грандіозних заходів, як фінал Ліги Чемпіонів УЄФА, це виключно складна і відповідальна робота. Для виконання завдань такого рівня потрібні знання проектного менеджменту та відповідний рівень організації компанії. Наше вміння знаходити і координувати необхідні виробничі ресурси в УЄФА відзначили ще під час оформлення Чемпіонату Європи в 2012 році. Саме тому честь зробити все ще краще, тільки вже в 2018, – була надана Univest Advertising Production.

Задачі по комплексному оформленню стадіонів НСК «Олімпійський» та «Динамо» ім. В. Лобановського до чоловічого і жіночого фіналів знову зажадали від нас концентрації всіх знань, умінь і ресурсів в сфері широкоформатного друку і зовнішньої реклами.

Виробництво працювало в 3 зміни і без вихідних. Ми зробили рекламні матеріали з символікою УЄФА для різних зон стадіону: зовнішнього периметру, території, зовнішніх стін, внутрішньої чаші, роздягалень, зон інтерв’ю, різної навігації. Розміри стадіонів передбачають виробництво рекламної продукції дуже габаритних розмірів, що як раз в нашій компетенції.

Також в рамках підготовки до заходу ми реалізували ще один проект – забрендувати 400 машин, які були трансфером для офіційних делегатів і гостей турніру.

Детальніше як ми оформили Лігу Чемпіонів тут.

The final result

Хочете так само?
Залиште свої контакти
і наш менеджер зв'яжеться

Комплексне рішення по оформленню стадіонів включає в себе:

  • Brandzones
    Brandzones
  • Transport branding
    Transport branding
  • Boards
    Boards
  • Banners
    Banners
  • City lights
    City lights
  • Wall advertising
    Wall advertising