30.05.2020

Реклама з екологічних матеріалів!

  • Useful marketers
  • Trends
  • Eco

Sorry, this entry is only available in Ukrainian and Russian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in one of the available alternative languages. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

Ще буквально 3-5 років тому розмови про екологічність або можливості переробки матеріалів, які використовують для виробництва реклами, були радше даниною загальносвітовій моді. Сьогодні, у 2020 році, турбота про екологію — це безумовний пріоритет для більшості найбільших світових брендів. Заборона на використання матеріалів з ПВХ стала серйозним викликом як для виробників реклами, так і для самих рекламодавців.

Спінений ПВХ, звичайний вініловий банер, самоклейкі плівки для друку та аплікації — ці бюджетні та функціональні матеріали, за допомогою яких зазвичай вирішувалися 80% завдань з оформлення магазинів, офісів та івентів в одну мить виявилися за межами дозволеного переліку носіїв.

Є чудова новина! Панікувати з цього приводу рано і не обов’язково якщо Ваш партнер по виробництву реклами – Univest Advertising Production. Ми постійно вивчаємо різні матеріали, інвестуємо в сучасне обладнання і технології та пропонуємо ecofriendly альтернативу рекламним носіям з ПВХ.

Гарна новина №2: часто наші нові технології не тільки екологічніше, але ще й ефективніше, більш функціональні та навіть вигідніше звичних рішень.

Текстиль замість банера

Рекламний текстиль виграє у банера по такій кількості параметрів, що навіть відносно вища вартість не завадила тканині витіснити банер з ринку Європи та США практично повністю.

Софтбанер з текстилю виглядає найбільш природно і дорого, є окрасою будь-якого інтер’єру. Важить в 3-4 рази менше, його можна компактно скласти для пересилання — пряма економія на логістиці. На зображенні немає складок, немає відблисків при фото- і відеозйомці. Зображення можна багато разів демонтувати й монтувати в різних місцях без втрати якості зображення. Для монтажу текстилю не потрібні професійні монтажники. Зображення не схильне до подряпин, заломів. Рекламний імідж можна навіть прати та прасувати. Спецтекстиль, що застосовується у світлових боксах коштує у 2 рази менше і пропускає на 20% більше світла, ніж молочний акрил (традиційний матеріал для такого завдання).

Смартпостери, софтбанери, навігація для магазинів, декорації для івентів, брендволи, брендзони, прапори — всі ці продукти ми із задоволенням зробимо для Вас на текстилі.

Гофра і фанера замість спіненого ПВХ

Стенди, дисплеї, торгові стійки, презентери, стопери, ростові фігури, палетна обмотка, антикражні чохли — для всіх цих продуктів гофрокартон є оптимальним рішенням.

У 5 разів дешевше спіненого ПВХ в однаковій товщині, в 3 рази легше, природна сировина, зручна обробка (друк, порізка, біговка, склейка), свобода форм і розмірів, можливість складання об’ємних конструкцій на локації, безпроблемна і фактично безкоштовна утилізація. Це відмінний список переваг, завдяки якому POS матеріали з гофрокартону дозволять Вам залишитися в екотренді, нестандартно рекламувати бренд і заощадити бюджет.

Боїтеся замінити об’ємні конструкції зі звичного ПВХ на вироби з картону? Не впевнені в опорній здатності, надійності, стійкості до механічних впливів? Як і раніше є спосіб розв’язати задачу без заборонених медіа із вмістом хлору.

Фанера по багатьох характеристах міцності виграє у пластику, є природним матеріалом, підлягає утилізації. На нашому комплексі Durst ми можемо друкувати безпосередньо на фанері і тут же вирізати деталі будь-якого контуру на цифрових каттерах Zund. Форма виробів залежить тільки від фантазії конструктора і дизайнера.

Магнітний папір замість самоклейких ПВХ-плівок

Здається, що самоклейку плівку замінити складно. Дійсно, як ще реалізувати швидку зміну реклами на гладких поверхнях? Як виготовити постери, наліпки, афіші?

Магнітний папір — технологічне рішення. Досить один раз змонтувати на поверхні стіни магнітну основу, далі тільки вигоди. Швидкий друк по паперу, недорога порізка, зміну іміджу може здійснити за 1 хвилину будь-яка людина без спеціальної підготовки. Немає ризику появи бульбашок, заминання, порізів і відшарування при використанні намагніченого паперу. Один і той же імідж можна демонтувати та повертати на площину необмежену кількість разів. Це дуже зручно і вигідно, коли в залежності від дня тижня, сезону, інших умов — змінюється рекламний меседж.

УФ-друк замість сольвенту

Не будемо забувати, що питання екологічності матеріалів стосується не тільки друкованих носіїв, але також чорнил, які використовуються. Агресивні фарби з розчинником на основі сольвенту — ще один заборонений компонент.
В Univest Advertising Production рулонні матеріали шириною до 5 метрів та жорсткі матеріали форматом до 3х2 метри друкуються на промислових УФ принтерах. Максимальна яскравість зображення, відсутність запаху, прямий друк на будь-яких носіях, стійкість до вигоряння не менше 3-х років — всі ці характеристики вигідно відрізняють УФ від сольвенту.

Ви серйозно задумалися про те, що Ваша реклама повинна бути екологічною?

Ми в Univest Advertising Production готові допомогти. У нас все готово для цього.

Робімо наш світ красивішим і чистішим разом!

Article author
Межеріцький Віталій
Операційний директор

Підписуйтесь на оновлення
І залишайтеся завжди в курсі подій!