
ТОП-3 рекламні пакети цього літа
- Useful marketers
Ще на етапі планування ми задумували цю статтю як вибірку найбільш цікавої поліграфічної продукції на літній період. Але трохи поміркувавши, зрозуміли, що так у нас нічого не вийде – одна і та сама продукція потрібна круглий рік. Тому ми вирішили розібратися, кому ж більше потрібна поліграфія влітку? Так і утворилися ТОП-3 рекламні пакети цього літа.
1. Івент-пакет
Літо – це пора музичних, food, арт та інших фестивалів. І для підтримки загального стилю, а також атмосфери заходу без поліграфічної продукції і рекламних конструкцій не обійтися. Що ж ми зібрали в цей пакет?
Плакати і афіші
Насамперед громадян потрібно оповістити про те, що захід взагалі буде. І для цього існують плакати і афіші. У метро, на зупинках, на різних вулицях міста буде красуватися реклама вашого івенту.
Якщо ж захід закритий і проводиться для вузького кола людей, не забудьте розіслати їм запрошення. Навіть через багато років цей спосіб залишається вишуканим і показує людині, наскільки важлива для вас її присутність.
Банери
Куди без них? Ними прикрашають паркани, сцени ззаду, «спідниці» сцен і т.д. Ну і, звичайно ж, інформують людей так само, як і афішами. Без банерів, мабуть, жоден захід не може обійтися.
Навігація
Будь це масштабний івент чи ні, наявність зрозумілої навігації – вияв справжньої турботи про відвідувачів івенту. Коли їм все ясно і зрозуміло, не потрібно шукати місце знаходження будь-якої зони або вбиральні, кожен візитер буде задоволений.
Ніяких непотрібних або незручних питань, все ясно і зрозуміло – ось кращий девіз для вашого заходу.
Ростові фігури і стенди
В епоху Instagram, Nimses та інших соціальних мереж, мабуть, кожен другий робить Селфі під час відвідування виставки, фестивалю або презентації. Тому наша з вами задача – забезпечити їм привід і якісний фон.
Фото поряд з ростовою фігурою або тантамарескою? Звісно так! А Селфі на тлі прикольного стенду або бренд волла? Не питання! Засвітився ваш захід в десятках соціальних акаунтів.
Об’ємні букви
Помітили, що це вже стало маст хевом для івентів? На форумах, фестивалях і виставках ставлять об’ємні букви. І знову-таки не забуваємо про силу соціальних мереж, поставте величезний хештег з об’ємних літер – підкажіть відвідувачам, що їм потрібно зробити.
2. Пакет для вуличной торгівли
На вулиці торгувати дешевше, ніж в магазинах і ТЦ, а влітку ще й приємніше, ніж взимку. Ось і виходить так, що ця жарка пора року передбачає масові продажі сувеніров, сумок, купальників, спортивного одягу та іншого на відкритому повітрі. Що ж входить в цей рекламний пакет?
Намети і тенти
Для них вам знадобляться металеві каркаси і натягнута на них тканина або банери. Ці конструкції виконують відразу кілька функцій:
- захищають вас і ваш товар від УФ-випромінювання або дощу, тут вже дивлячись яка погода;
- окреслюють вашу «територію магазину»;
- привертають увагу аудиторії ще здалеку.
Торгові стенди
Адже ви не збираєтеся тримати весь свій товар в руках? Відповідно потрібні стенди. Залежно від обсягів, ваги товару і тривалості продажів залежить і вид стійки. Це може бути як картонний стенд, так і металева конструкція. Головне – стійкість. Тому, якщо ви зважитеся замовити картонний стенд для вуличної торгівлі, радимо заздалегідь продумати навантаження для нього. З металевим каркасом вам не страшні будуть ні сонце, ні дощ, не вітер.
Візитки, флаєри
Будь ласка, повідомте людям, де і коли ви будете продавати свій товар. А після продажу обов’язково вручіть покупцеві візитку зі знижкою. Дайте йому ще один привід повернутися до вас. 🙂
3. Пакет «Літня прохолода»
Ми виділили цей напрям окремо, так як продаж молочних коктейлів, лимонадів, морозива та інших прохолодних продуктів характерна саме для спекотної пори року. Такі точки продажу стоять і на вулиці, і в торгових центрах, але реклама їм потрібна в будь-якому випадку. І по більшій мірі пов’язана вона з брендуванням.
Наклейки і рекламні магніти
Наклейки потрібні, щоб забрендувати холодильне обладнання спереду і на бічних панелях. Ми бачимо такі кожен день: морозиво «Рудь», «Три ведмеді» і т.д. Але у наклейок є свій недолік – їх потім складно зняти з холодильника, і вони мають властивість стиратися.
Як альтернативу наклейкам ви можете використовувати рекламні магніти. У них набагато більше переваг – швидко і легко кріпляться, в будь-який момент можна зняти, більш стійкі до механічних пошкоджень і не залишають слід на холодильнику. Але і коштувати вони будуть дорожче.
Топпери
Наклейки на холодильному обладнанні часто видно вже на більш близьких відстанях, а ось топпери допомагають привернути увагу здалеку. Топпери можуть виготовлятись з різних матеріалів, але на літній короткий період відмінно підійде і картон. А якщо ви продаєте свій продукт до пізнього часу, додайте підсвічування до топперу і привертайте до себе увагу в будь-який час доби.
Вимоги до «літньої» поліграфії
Їх насправді зовсім небагато, точніше два:
- звичайно, продукція повинна бути стійкою до впливу сонячних променів, а з цим найкраще впорається УФ-друк;
- конструкції повинні бути максимально легкими і компактними в перевезенні, а також легко збиратися і розбиратися.
Це головні вимоги, які повинен бути здатний виконати підрядник. Також нагадуємо, що влітку, займаючись підготовкою макетів і розробкою дизайну, слід віддавати перевагу насиченим кольорам.
Ось таку невелику підбірку рекламної продукції на літо ми зібрали. А що ви думаєте з цього приводу? Яку продукцію використовуєте, а яку ні? Нам дуже цікава ваша думка! Тому залишайте свої коментарі нижче і не забудьте підписатися на оновлення блогу – ми вже готуємо новий матеріал для вас! 🙂