Kyiv, 4 Krjujanovskogo street +38 (044) 494 07 47
+38 (067) 306 34 98
Order calculation
10.07.2017

ТОП-3 рекламні пакети цього літа

  • Useful marketers

Sorry, this entry is only available in Ukrainian and Russian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the default language of this site. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

Ще на етапі планування ми задумували цю статтю як вибірку найбільш цікавої поліграфічної продукції на літній період. Але трохи поміркувавши, зрозуміли, що так у нас нічого не вийде – одна і та сама продукція потрібна круглий рік. Тому ми вирішили розібратися, кому ж більше потрібна поліграфія влітку? Так і утворилися ТОП-3 рекламні пакети цього літа.

1. Івент-пакет

Літо – це пора музичних, food, арт та інших фестивалів. І для підтримки загального стилю, а також атмосфери заходу без поліграфічної продукції і рекламних конструкцій не обійтися. Що ж ми зібрали в цей пакет?

Плакати і афіші
Насамперед громадян потрібно оповістити про те, що захід взагалі буде. І для цього існують плакати і афіші. У метро, на зупинках, на різних вулицях міста буде красуватися реклама вашого івенту.

Якщо ж захід закритий і проводиться для вузького кола людей, не забудьте розіслати їм запрошення. Навіть через багато років цей спосіб залишається вишуканим і показує людині, наскільки важлива для вас її присутність.

Банери
Куди без них? Ними прикрашають паркани, сцени ззаду, «спідниці» сцен і т.д. Ну і, звичайно ж, інформують людей так само, як і афішами. Без банерів, мабуть, жоден захід не може обійтися.

Навігація
Будь це масштабний івент чи ні, наявність зрозумілої навігації – вияв справжньої турботи про відвідувачів івенту. Коли їм все ясно і зрозуміло, не потрібно шукати місце знаходження будь-якої зони або вбиральні, кожен візитер буде задоволений.

Ніяких непотрібних або незручних питань, все ясно і зрозуміло – ось кращий девіз для вашого заходу.

Ростові фігури і стенди
В епоху Instagram, Nimses та інших соціальних мереж, мабуть, кожен другий робить Селфі під час відвідування виставки, фестивалю або презентації. Тому наша з вами задача – забезпечити їм привід і якісний фон.

Фото поряд з ростовою фігурою або тантамарескою? Звісно так! А Селфі на тлі прикольного стенду або бренд волла? Не питання! Засвітився ваш захід в десятках соціальних акаунтів.

Об’ємні букви
Помітили, що це вже стало маст хевом для івентів? На форумах, фестивалях і виставках ставлять об’ємні букви. І знову-таки не забуваємо про силу соціальних мереж, поставте величезний хештег з об’ємних літер – підкажіть відвідувачам, що їм потрібно зробити.

ивент

2. Пакет для вуличной торгівли

На вулиці торгувати дешевше, ніж в магазинах і ТЦ, а влітку ще й приємніше, ніж взимку. Ось і виходить так, що ця жарка пора року передбачає масові продажі сувеніров, сумок, купальників, спортивного одягу та іншого на відкритому повітрі. Що ж входить в цей рекламний пакет?

Намети і тенти
Для них вам знадобляться металеві каркаси і натягнута на них тканина або банери. Ці конструкції виконують відразу кілька функцій:

  • захищають вас і ваш товар від УФ-випромінювання або дощу, тут вже дивлячись яка погода;
  • окреслюють вашу «територію магазину»;
  • привертають увагу аудиторії ще здалеку.

 

Торгові стенди

Адже ви не збираєтеся тримати весь свій товар в руках? Відповідно потрібні стенди. Залежно від обсягів, ваги товару і тривалості продажів залежить і вид стійки. Це може бути як картонний стенд, так і металева конструкція. Головне – стійкість. Тому, якщо ви зважитеся замовити картонний стенд для вуличної торгівлі, радимо заздалегідь продумати навантаження для нього. З металевим каркасом вам не страшні будуть ні сонце, ні дощ, не вітер.

Візитки, флаєри
Будь ласка, повідомте людям, де і коли ви будете продавати свій товар. А після продажу обов’язково вручіть покупцеві візитку зі знижкою. Дайте йому ще один привід повернутися до вас. 🙂

уличная торговля

3. Пакет «Літня прохолода»

Ми виділили цей напрям окремо, так як продаж молочних коктейлів, лимонадів, морозива та інших прохолодних продуктів характерна саме для спекотної пори року. Такі точки продажу стоять і на вулиці, і в торгових центрах, але реклама їм потрібна в будь-якому випадку. І по більшій мірі пов’язана вона з брендуванням.

Наклейки і рекламні магніти
Наклейки потрібні, щоб забрендувати холодильне обладнання спереду і на бічних панелях. Ми бачимо такі кожен день: морозиво «Рудь», «Три ведмеді» і т.д. Але у наклейок є свій недолік – їх потім складно зняти з холодильника, і вони мають властивість стиратися.

Як альтернативу наклейкам ви можете використовувати рекламні магніти. У них набагато більше переваг – швидко і легко кріпляться, в будь-який момент можна зняти, більш стійкі до механічних пошкоджень і не залишають слід на холодильнику. Але і коштувати вони будуть дорожче.

Топпери
Наклейки на холодильному обладнанні часто видно вже на більш близьких відстанях, а ось топпери допомагають привернути увагу здалеку. Топпери можуть виготовлятись з різних матеріалів, але на літній короткий період відмінно підійде і картон. А якщо ви продаєте свій продукт до пізнього часу, додайте підсвічування до топперу і привертайте до себе увагу в будь-який час доби.

брендирование

Вимоги до «літньої» поліграфії

Їх насправді зовсім небагато, точніше два:

  • звичайно, продукція повинна бути стійкою до впливу сонячних променів, а з цим найкраще впорається УФ-друк;
  • конструкції повинні бути максимально легкими і компактними в перевезенні, а також легко збиратися і розбиратися.

Це головні вимоги, які повинен бути здатний виконати підрядник. Також нагадуємо, що влітку, займаючись підготовкою макетів і розробкою дизайну, слід віддавати перевагу насиченим кольорам.

Ось таку невелику підбірку рекламної продукції на літо ми зібрали. А що ви думаєте з цього приводу? Яку продукцію використовуєте, а яку ні? Нам дуже цікава ваша думка! Тому залишайте свої коментарі нижче і не забудьте підписатися на оновлення блогу – ми вже готуємо новий матеріал для вас! 🙂

Article author
Анна Чура
Копірайтер Univest Advertising Production

Підписуйся на оновлення
І залишайся завжди в курсі подій