м. Київ, вул. Омеляна Пріцака, 4 +38 (044) 494 07 47
+38 (067) 306 34 98
Замовити прорахунок
20.03.2017

Огляд виставки рекламних технологій і торгового обладнання EuroShop 2017 в Дюссельдорфі

  • Выставки

З 5 по 9 березня в Дюссельдорфі проходила міжнародна виставка EuroShop 2017. І сьогодні ми поділимося з вами враженнями і розповімо, що цікавого там було.

Трохи про виставку для початку

Виставка рекламних технологій EuroShop присвячена таким темам, як маркетинг в ритейлі, технології торгівлі та рітейлу, а також торгове обладнання. Проходить цей захід в Дюссельдорфі всього раз на 3 роки протягом 50 років, тому пропустити його просто не можна було. Виставка торгового обладнання EuroShop 2017 зібрала 113 тис. Відвідувачів і 2368 експонентів.

Всього було 17 павільйонів на різні тематики: холодильне обладнання, будівництво і облаштування торгових приміщень, забезпечення їх безпекою і багато іншого. Але для нас, звичайно, найцікавішими були різного роду рекламні конструкції.

3D-друк на EuroShop

Звичайно ж, EuroShop привертає нас також як виставка поліграфічного обладнання. І 3D-друк з метою виготовлення рекламних конструкцій можна ефективно використовувати. Дивно, що одна з найактуальніших технологій була представлена не дуже широко. Але серед усіх виділявся там великий 3D-принтер від ізраїльської компанії.

Поспілкувавшись з виробником, ми з’ясували, що для торгового бізнесу їх пристрої використовують в основному в таких цілях:

  • друк манекенів будь-якої конфігурації – це порожнисті усередині конструкції, але при цьому досить міцні і надійні;
  • виготовлення збільшених фігур продукції, що продається, наприклад, косметики.

^CC9916747E3A06375D73E3B3D0CD721996889ECA21269B904B^pimgpsh_fullsize_distr

Що стосується збільшених копій продукції, це дуже зручно і швидко. Навіть коли до вас привозять абсолютно новий товар, близько 10 позицій ви можете надрукувати всього за 2-3 дня. Для надрукованих конструкцій застосовується різна обробка: підсвічування, покриття плівкою і т.д.

Картонні дисплеї

На виставці в Дюссельдорфі дуже велика зона була відведена під картонні дисплеї. У нас поширена думка, що картон – не найнадійніший матеріал. Але, тим не менш, з нього було зроблено дуже багато різних конструкцій на виставці. Це рекламні стенди, торгові стелажі, презентери і багато іншого.

002

Попитавши у різних виробників, ми дізналися, що друкувалася вся продукція в основному двома способами:

  • вироби, які розміром до 1,5 м, друкувалися на офсеті, після чого ламінувалися;
  • для продукції розміром більше 1,5 м застосовували УФ-друк без подальшої обробки.

Головною цінністю картонних виробів вважається їх конструктивність. Вони легко збираються і розбираються, транспортуються і при цьому залишаються міцними. Все, що в них клеїться, це заворіт. У більшості випадків використовувався або ламінований щільний картон, або каширований гофрокартон. Каширування – це коли на непрозорий матеріал клеїться непрозора плівка.

Ключовим фактором, звичайно, тут був дизайнерський підхід. Абсолютно різні рішення. На виставці торгового обладнання та рекламних технологій ми бачили і підсвічені рекламні стенди, і високого жирафа з картону. Власне, і ви можете на нього подивитися.

003

І у картону є великий плюс – цей матеріал досить недорогий і дозволяє вдатися до різних способів друку. Тому з картону легко втілити практично будь-яку ідею.

Текстиль

В якійсь мірі EuroShop 2017 можна назвати текстильною виставкою, адже в текстилі було практично все (ну не рахуючи картону). При цьому якість друку була фотографічною. І, звичайно ж, цей матеріал має одні плюси: легкий по вазі, немає складнощів з транспортуванням, екологічний. Єдине питання: чи готові люди в нашій країні замовляти рекламну продукцію з тканини, адже коштувати вона буде дорожче.

Перед тим, як відмовлятися від текстилю, подивіться які чудеса можна з ним творити.

006

Дивовижно, правда? Адже це тканина, натягнута на металевий каркас і підсвічена світлодіодами.

Також оригінальним був стенд з рекламою жіночих аксесуарів, білизни, косметики. Експоненти використовували чорно-білий друк по тканині, а після підсвітили червоним кольором безпосередньо пропоновану продукцію. І це дуже мудрий хід. Реклама все ще залишається красивою, з чудовими моделями. Але в той же час моделі не привертають до себе занадто багато уваги, яка залишилася зосереджена на товарі. А виглядало це так:

009

Це показує нам, що в Європі і не тільки там друк по текстилю – це новий тренд. Може настав час популяризувати його і в Україні?

Ось ще кілька прикладів реклами на тканини:

005

Навіть ресепшн можна яскраво оформити за допомогою тканини.

007

Відео дисплеї

На виставці було представлено багато експонатів в форматі відео дисплеїв. Це, мабуть, найбільш сучасний формат оформлення торгових приміщень. Він далеко не дешевий, але при цьому має довгострокове використання.

Безсумнівно, плюсом є те, що лед-дисплей встановлюється лише раз, а зображення на ньому змінюються вже з комп’ютера. І ви в будь-який момент можете задати саме ту картинку, яка вам потрібна.

Такий формат відмінно підходить для оригінального оформлення брензон. На виставці яскравим прикладом був дисплей від Fairnet. На самому дисплеї виводилося дискретне зображення, яке зробили м’яким за рахунок натягнутої на тлі запечатаної напівпрозорої тканини. В результаті склалося враження реальної кімнати. Те, що це лед дисплей, було практично непомітно.

Як один з варіантів застосування таких дисплеїв – електронні цінники в магазинах. Це полегшує процес контролю актуальності цінників. Адже досить часто буває, що працівники магазину не поміняли якийсь цінник, і в підсумку можуть виникнути конфлікти з покупцями. Особливо, якщо це великий магазин або супермаркет.

А компанія LG продемонструвала вигнутий дисплей з динамічними зображеннями. Це показує також необмеженість форми таких конструкцій.

0010

Але одне фото не передає всю оригінальність експоната. Тому пропонуємо вам і відео подивитися.

Дерево

Після EuroShop 2017 можна сміливо зробити висновок, що європейські держави відходять від використання натурального дерева в якості матеріалу для реклами і оформлення торгових приміщень. Замість цього стало популярним використання композитних, перероблених матеріалів. Турбота про природу була актуальна останні роки, і цей тренд залишається мінімум на найближчий рік.

З такої сировини роблять, звичайно ж, стійки, столи, елементи декору, а також вивіски.

0012

Просто і зі смаком. Такі ось незвичайні дерев’яні столики. А так виглядає техніка випалювання зображень на дереві:

0013

Ну і ще трохи прикольних дерев’яних експонатів.

0011

0014

І багато всього різного

Найбільше виставка вразила, мабуть, дизайнерськими рішеннями. Відразу видно, що люди не бояться експериментувати і створювати щось нове, оригінальне, незвичайне. Це і складні конструкції, які не так просто реалізувати, і щось просте, але зі своїм шармом.

0017

А ось так можна оформити свій стенд за допомогою гофрованого паперу. Ви тільки подивіться як круто!

0018

Ну і куди ж без роботів? На відео ви можете подивитися на ботів, завдання яких консультувати клієнтів, проводити опитування і т.п.

Ми побачили, як можна використовувати різні матеріали (і бюджетні, і дорогі), світловеіефекти, електроніку і т.д. Нам всім: дизайнерам, маркетологам, торговим виробникам, рекламним виробництвам, є чому повчитися. Давайте дивитися на круті ідеї і не боятися ставати більш оригінальними і сучасними. Що думаєте?

А поки думаєте, можете подивитися на своєрідне водне шоу. Кажуть, на воду можна дивитися вічно.

До речі EuroShop – не єдина виставка рекламних технологій і торгового устаткування, на якій ми побували. Крім Дюссельдорфа, ми і в Шанхай встигли з’їздити на виставку поліграфічного обладнання та рекламних конструкцій. І зовсім скоро ми розповімо вам і про китайський захід. А щоб ви нічого не пропустили, підписуйтесь на оновлення блогу!

Автор статті
Анна Чура
Копірайтер Univest Advertising Production

Також рекомендуємо:
Підписуйтесь на оновлення
І залишайтеся завжди в курсі подій!