м. Київ, вул. Омеляна Пріцака, 4 +38 (044) 494 07 47
+38 (067) 306 34 98
Замовити прорахунок

Друк флаєрів

Ефективний спосіб залучити клієнтів

Флаєр – це різновид друкованої роздаткової реклами, виконаної у вигляді листівки або запрошення на якийсь захід.

В основному подібну продукцію використовують для інформування потенційного споживача про акції, заходи, розпродажі. Досить часто флаєр дає можливість пред’явнику отримати знижку на товари або право на безкоштовний вхід. Він спонукає потенційного клієнта безпосередньо до дії в найближчий час.

У чому наші переваги:
  • Цифровий офсет

    Цифрові тиражі з офсетною якістю завдяки технології друку “Цифровий офсет” від HP Indigo

  • Оперативне виробництво

    Найкоротші терміни здачі рекламної продукції – понад 50% замовлень виконуються протягом 24 годин

  • Автоматизований постпрес комплекс

    Порізка, ламінація, біговка, висічка, брошурування, PUR-палітурка на одному виробництві, без підключення субпідряду

  • Точне перенесення кольорів

    Штатні фахівці з управління кольором, налаштовані профілі друку для кожного матеріалу і устаткування, друк оригінальними фарбами

Що вам допоможе визначитися з вибором?

 

Наша компанія може запропонувати виготовлення флаєрів в Києві будь-якого формату, в залежності від побажань клієнта. Найчастіше клієнти вибирають між наступними форматами:

євроформат – 100 × 210 мм;

А5– 148 × 210 мм;

А6– 105 × 148 мм;

А7– 74 × 105 мм і т.д .;

Еврофлаєр примітний тим, що відмінно поміщається в поштовий конверт або кишеню джинсів. Такий варіант замовляють найчастіше.

Крім формату, флаєра відрізняються ще й папером, на якому друкуються. Так, при виготовленні флаєрів зазвичай використовують наступний матеріал:

 

Офсетний папір. Всім нам добре відомий офісний папір. Використання подібного варіанту вигідне своєю ціною, що особливо актуально при скромному бюджеті.

Крейдований папір. Варіант, який обирають найчастіше. За рахунок гладкого покриття, він приємний на дотик і привабливий зовні.

Дизайнерський папір. Відрізняється нестандартним покриттям і фактурою. Зазвичай використовується, коли треба підкреслити преміальність товарів або послуг.

Ще одним важливим параметром паперу є його щільність. Крім довговічності, вона впливає на тактильне сприйняття друкованої продукції. Тобто, якщо матеріал досить щільний, то і відчуття від контакту з ним приємніше. Як результат – більше довіри з боку клієнта.

Крім вище зазначених чинників, важливим є і колір. Флаєра можуть бути виконані як в одному, двох, трьох кольорах, так і з використанням повнокольорового друку. Це впливає як на вартість, так і на зацікавленість з боку потенційного клієнта.

Цікавіть вартість?
Замовляйте прорахунок і безкоштовно проконсультуйтеся з нашим фахівцем!
Прикріпити макет

Від цього клієнтів стає ще більше

Флаєр, як маркетинговий інструмент, спрямований на максимально швидке залучення клієнта, поки подія або пропозиція актуальна. Саме тому, при його створенні слід зробити акцент на наступному:

– яскравий і такий, що привертає увагу дизайн;

– лаконічний, але ємний текст;

– наявність цікавої пропозиції;

– висока якість виготовлення.

Акцентування на цих деталях при складанні макета допоможе вам створити максимально ефективний маркетинговий інструмент. Також ви можете звернутися до наших дизайнерів, щоб бути впевненими в якості виконання замовлення.

Важливим є і обладнання, яке буде застосовано при виготовленні флаєра. Так, поряд з широким спектром друкарського обладнання, наша компанія здійснює друк флаєрів в Києві за допомогою цифрової друкованої машини HP Indigo. Завдяки цьому ви отримаєте:

– високу якість друку (чітка картинка, за якістю конкуруюча з класичним офсетним друком);

– відсутність різнотону (перша і остання копія в тиражі завжди однакові);

– можливість імітувати колірну палітру PANTONE (точність імітації до 97%);

– низька ціна друку (за умови невеликого тиражу).

Щоб зробити флаєр оригінальнішим, можна надати йому незвичайну форму. Реалізовується це завдяки використанню таких елементів, як: ламінування, додавання глянцю, вибіркове покриття лаком елементів або ж тиснення фольгою.

Приклади робіт

Як позбавити себе від зайвої роботи?

Якщо ви хочете максимально швидко отримати готові флаєри, рекомендуємо ознайомитися з технічними вимогами до макету. Вимоги можна знайти у нас на сайті. Їх дотримання допоможе вам не просто заощадити час, а й уникнути необхідності оплачувати доопрацювання макета нашим дизайнером.

 

Серед наших партнерів
Вони кажуть:
У Вас ще залишилися питання?
Залиште свій номер і наш менеджер зателефонує Вам протягом 1 години!