Оформлення шинного центру Michelin
Бренд Michelin розробив для оформлення своїх шинних центрів дуже нестандартний брендбук, насичений складними конструкціями, оригінальними формами, функціональними виробами для зручності клієнта.
Суворе дотримання правил брендбуку при оформленні кожного нового центру – жорстка вимога бренда.
Фахівці Univest Advertising Production вивчили весь спектр рекламних матеріалів і конструкцій та реалізували комплексний проект по «одяганню» шинного центру. В рамках проекту повністю оформлений фасад будівлі (фриз, вивіска, настінні аплікації); оформлений інтер’єр (POS матеріали, стійки для шин, інформаційні стенди, буклетниці , торговельне обладнання).

Готовий результат
Комплексне рішення по оформленню шинного центру включає в себе
Як все відбувалось?








































