Оформлення супермаркету BILLA згідно нової маркетингової концепції
Супермаркет BILLA в Україні з 2000 року. В останні роки менеджмент мережі супермаркетів приділяє велику увагу оформленню торговельних площин. Нещодавно був розроблений новий візуальний концепт, відповідно до якого будуть переоформлені всі магазини. Univest Advertising Production успішно реалізував проект по ребрендингу флагманського магазина мережі на метро «Позняки». У наших найближчих, спільних з компанією BILLA планах, – робота з наступними об’єктами.
Проект включив в себе: роботу зі стінами і вітринами на фасаді, оформлення вхідної групи, повне «переодягання» всіх відділів супермаркету, опрацювання системи навігації у вигляді великих вказівників для відділів і груп товарів, організацію інформаційної зони для покупців, оформлення торців стелажів, стін, колон. У концепті магазину в кожному відділі передбачені унікальні елементи декору. Окремо для дітей на вході в супермаркет нами була виготовлена дитяча кухня з безпечних матеріалів. А в центрі торгового залу змонтована анімована звукова театралізована декорація у вигляді піраміди з тваринами.
