Оформлення зони свіжих продуктів в мережі гіпермаркетів Auchan
Auchan – один із безумовних лідерів ринку фуд рітейлу в Україні. У 2013 році керівництвом компанії Auchan було прийнято рішення про комплексне переоформлення всієї зони продажу свіжих продуктів в гіпермакертах мережі. Рекламне агентство, відповідальне за реалізацію цього масштабного проекту, вибрало саме Univest Advertising Production генеральним підрядником по технологічному опрацюванню та практичній реалізації завдання.
Після детального аналізу щоденної роботи відділу, особливостей поведінки відвідувачів у оформлюваній зоні, ми запропонували оптимальні матеріали і технологію виробництва для кожного окремого взятого елемента оформлення.
В рамках проекту були повністю оновлені всі оверхеди (пластикові елементи декору над торговими рядами з назвами відділів); розроблений новий конструктив цінників зі змінною ціною і артикулами; кожна тематична зона оформлена в своєму кольорі, забрендовані держателі пакетів, стійки під ваги, стенди для рецептів.
Весь монтаж проведений в нічний час фахівцями Univest Advertising Production із застосуванням спецтехніки та будівельних лісів. Монтаж переважно проводився в стелю на висоті 10-11 метрів.

Готовий результат
Цікаві факти або що було зроблено?
Комплексное решение по оформлению гипермаркета Auchan включает в себя
Як все відбувалось?










































