м. Київ, вул. Омеляна Пріцака, 4 +38 (044) 494 07 47
+38 (067) 306 34 98
Замовити прорахунок
30.05.2020

Реклама з екологічних матеріалів!

  • Полезно маркетологам
  • Тренды
  • Эко

Ще буквально 3-5 років тому розмови про екологічність або можливості переробки матеріалів, які використовують для виробництва реклами, були радше даниною загальносвітовій моді. Сьогодні, у 2020 році, турбота про екологію — це безумовний пріоритет для більшості найбільших світових брендів. Заборона на використання матеріалів з ПВХ стала серйозним викликом як для виробників реклами, так і для самих рекламодавців.

Спінений ПВХ, звичайний вініловий банер, самоклейкі плівки для друку та аплікації — ці бюджетні та функціональні матеріали, за допомогою яких зазвичай вирішувалися 80% завдань з оформлення магазинів, офісів та івентів в одну мить виявилися за межами дозволеного переліку носіїв.

Є чудова новина! Панікувати з цього приводу рано і не обов’язково якщо Ваш партнер по виробництву реклами – Univest Advertising Production. Ми постійно вивчаємо різні матеріали, інвестуємо в сучасне обладнання і технології та пропонуємо ecofriendly альтернативу рекламним носіям з ПВХ.

Гарна новина №2: часто наші нові технології не тільки екологічніше, але ще й ефективніше, більш функціональні та навіть вигідніше звичних рішень.

Текстиль замість банера

Рекламний текстиль виграє у банера по такій кількості параметрів, що навіть відносно вища вартість не завадила тканині витіснити банер з ринку Європи та США практично повністю.

Софтбанер з текстилю виглядає найбільш природно і дорого, є окрасою будь-якого інтер’єру. Важить в 3-4 рази менше, його можна компактно скласти для пересилання — пряма економія на логістиці. На зображенні немає складок, немає відблисків при фото- і відеозйомці. Зображення можна багато разів демонтувати й монтувати в різних місцях без втрати якості зображення. Для монтажу текстилю не потрібні професійні монтажники. Зображення не схильне до подряпин, заломів. Рекламний імідж можна навіть прати та прасувати. Спецтекстиль, що застосовується у світлових боксах коштує у 2 рази менше і пропускає на 20% більше світла, ніж молочний акрил (традиційний матеріал для такого завдання).

Смартпостери, софтбанери, навігація для магазинів, декорації для івентів, брендволи, брендзони, прапори — всі ці продукти ми із задоволенням зробимо для Вас на текстилі.

Гофра і фанера замість спіненого ПВХ

Стенди, дисплеї, торгові стійки, презентери, стопери, ростові фігури, палетна обмотка, антикражні чохли — для всіх цих продуктів гофрокартон є оптимальним рішенням.

У 5 разів дешевше спіненого ПВХ в однаковій товщині, в 3 рази легше, природна сировина, зручна обробка (друк, порізка, біговка, склейка), свобода форм і розмірів, можливість складання об’ємних конструкцій на локації, безпроблемна і фактично безкоштовна утилізація. Це відмінний список переваг, завдяки якому POS матеріали з гофрокартону дозволять Вам залишитися в екотренді, нестандартно рекламувати бренд і заощадити бюджет.

Боїтеся замінити об’ємні конструкції зі звичного ПВХ на вироби з картону? Не впевнені в опорній здатності, надійності, стійкості до механічних впливів? Як і раніше є спосіб розв’язати задачу без заборонених медіа із вмістом хлору.

Фанера по багатьох характеристах міцності виграє у пластику, є природним матеріалом, підлягає утилізації. На нашому комплексі Durst ми можемо друкувати безпосередньо на фанері і тут же вирізати деталі будь-якого контуру на цифрових каттерах Zund. Форма виробів залежить тільки від фантазії конструктора і дизайнера.

Магнітний папір замість самоклейких ПВХ-плівок

Здається, що самоклейку плівку замінити складно. Дійсно, як ще реалізувати швидку зміну реклами на гладких поверхнях? Як виготовити постери, наліпки, афіші?

Магнітний папір — технологічне рішення. Досить один раз змонтувати на поверхні стіни магнітну основу, далі тільки вигоди. Швидкий друк по паперу, недорога порізка, зміну іміджу може здійснити за 1 хвилину будь-яка людина без спеціальної підготовки. Немає ризику появи бульбашок, заминання, порізів і відшарування при використанні намагніченого паперу. Один і той же імідж можна демонтувати та повертати на площину необмежену кількість разів. Це дуже зручно і вигідно, коли в залежності від дня тижня, сезону, інших умов — змінюється рекламний меседж.

УФ-друк замість сольвенту

Не будемо забувати, що питання екологічності матеріалів стосується не тільки друкованих носіїв, але також чорнил, які використовуються. Агресивні фарби з розчинником на основі сольвенту — ще один заборонений компонент.
В Univest Advertising Production рулонні матеріали шириною до 5 метрів та жорсткі матеріали форматом до 3х2 метри друкуються на промислових УФ принтерах. Максимальна яскравість зображення, відсутність запаху, прямий друк на будь-яких носіях, стійкість до вигоряння не менше 3-х років — всі ці характеристики вигідно відрізняють УФ від сольвенту.

Ви серйозно задумалися про те, що Ваша реклама повинна бути екологічною?

Ми в Univest Advertising Production готові допомогти. У нас все готово для цього.

Робімо наш світ красивішим і чистішим разом!

Автор статті
Межеріцький Віталій
Операційний директор

Підписуйтесь на оновлення
І залишайтеся завжди в курсі подій!