м. Київ, вул. Кржижановського, 4 +38 (044) 494 07 47
Замовити прорахунок
28.07.2017

100% eco-friendly – руйнуємо міфи про рекламну продукцію

  • Еко

Зараз модно розмірковувати про екологічну ситуацію в світі. Навіть маленькі діти знають про глобальні зміни в кліматі і про те, як на це впливає виробництво різних продуктів. Часто можна почути, що все хімічне погано, а все натуральне і живе вимирає …

Але чи так це насправді? ..

Я вирішила провести свого роду аналіз і з’ясувати, чи реально виготовити рекламну екопродукцію.

Існує ряд стереотипів, що виготовлення рекламної поліграфії і іншої продукції апріорі не може бути екологічним (напевно і ви так думаєте), але виробники руйнують цей міф і останнім часом пропонують клієнтам рішення, на які без докорів сумління можна наклеїти значок ЕКО.

1

Як можна створити рекламну екопродукцію?

Коли ви визначилися з видом продукції, наступний крок – підбір матеріалів і технології виготовлення.

Почнемо з матеріалів

Якщо ви ще про це не знали, екологічно чисті матеріали діляться на три групи: ті, які отримують шляхом рециклінгу, зроблені з вторинної сировини і швидкоутилізуючі.

– Швидкоутилізуючі

Зазвичай все найбезпечніше – це натуральне, ідеальний еко матеріал – свіже вирощений. Наприклад, дерево (воно росте десь в спеціально відведеному для цього місці і в ньому не живе білка), з якого зроблять дошки, папір. Після використання дошки та папір легко утилізуються, і якщо навіть хтось недбало викине їх посеред чистого поля, то ніякої шкоди екосистемі не буде. Також до швидкоутилізуючих матеріалів можна віднести натуральні тканини з бавовни або льону, а ще шкіру …

Ця категорія матеріалів викликає дуже неоднозначні почуття, особливо якщо ви про шкіру прочитали, але це 100% eco-friendly (еко френдлі).

2

– Вторинна сировина

Як показують дослідження, щохвилини на Землі вирубується понад 20 га лісу (просто скажу – це дуже БАГАТО). А куди він вирушає :

– З одного кубометра лісу можна зробити 200 кг паперу, 170 пар гумових калош. Або, наприклад, 2 шини для автомобіля або 180 кг вовни. Ось твої рукавиці. Думаєш, вони з вовни, так?
– Так …
– Ні, ялинка. Або ось мій шарф.
– Теж з ялинки?
– Ні, сосна. Фільм «Дівчата» (1961р)

Зрозуміло, що важливо всіляко зберегти 1 кубометр лісу, тому зараз для виробництва паперу активно використовується побутова або промислова макулатура – вторинна паперова сировина. Створення еко матеріалу без використання первинної деревини також економить ресурси, що не поновлюються – нафта, газ, вугілля. Дерева продовжують рости, і всі щасливі.

Як врятувати природу і зрозуміти, що вам пропонують продукцію на матеріалах, які виготовлені з вторинної паперової сировини? Дуже просто – ці матеріали мають «природний» колір (зазвичай світло-коричневий) і носять горді назви крафт і гофрокартон. Ну, а якщо колір вас бентежить, виробники реклами можуть допомогти йому змінитися за допомогою своїх технологій.

3– Рециклінг

Є матеріали, які самі по собі або продукція з них дуже необхідні нам в повсякденному житті. Але велика кількість цих матеріалів після використання не розкладаються і забруднюють навколишнє середовище, наприклад, пластик. Технологія рециклінгу дозволяє повторно використовувати відходи пластика і робити з них щось нове пластикове (тавтологія, але в цьому і вся суть рециклінгу).

Поки готувала статтю, зрозуміла, що еко матеріали з цієї групи мої найулюбленіші. Так, пластик – це шкідливо, але люди вже зробили помилку і один раз його виготовили, і він нікуди не дінеться. Тому найкращий спосіб – забезпечити йому реінкарнацію, а не закопувати в землю. Є велика кількість різних видів пластику: ПВХ, ПЕТ, АКРИЛ різної товщини і т.п., є дуже цікаві матеріали, про які мало хто знає – повсть, наприклад. Це ідеальні матеріали для рекламної продукції, з них можна зробити все що завгодно, без перебільшення.

Рециклінг застосовують не тільки для пластику, також він актуальний для паперових, дерев’яних і скляних виробів.

4

Незабаром розповім вам детальніше про деякі екоматеріали, а поки з’ясуємо, як їх можна оформити без шкоди для екосистеми.

Поговоримо про технології

Серед всіляких технологій друку до екологічних ми можемо віднести УФ-друк і екосольвент.

Так, друк – це фарби, фарби – це хімія, хімія це – зло, але зараз пофарбовано все, аж до нас самих. Тому тут варто більше поговорити про те, наскільки мало шкоди екосистемі приносить та чи інша технологія друку. Відразу скажу, що шкоди системі приносять розчинники, які входять до складу фарби, тому чим менше в фарбі розчинників, тим вона «корисніша».

– Екосольвент

Ви помітили частинку «еко» в назві способу друку? Значить зрозуміли, що мова піде про технологію, яка щадить зовнішнє середовище. Екосольвентний друк використовує чорнило, до складу якого входять менш агресивніші розчинники практично без запаху. Екосольвентні принтери виробляють відбитки майже фотографічної якості та універсальні в роботі з великим спектром матеріалів.

– УФ друк

Друк є нанесенням зображення спеціальними ультрафіолетовими чорнилами, які висихають під впливом УФ-світлодіодів. Про корисність світлодіодів можна говорити окремо і довго, а можна сказати легко і просто – ми економимо електроенергію, ми – молодці. А ще УФ фарби абсолютно не містять в собі шкідливих розчинників, тому біля них сміливо можна перебувати і дихати на повні груди. І що найприємніше – УФ-друк можна робити як на листових, так і на рулонних екоматеріалах.

– Без друку

Якщо ви все ще сумніваєтеся і не хочете використовувати друк, але вам дуууже потрібна рекламна продукція, то і тут  компанії можуть вам допомогти. Велику кількість рекламної продукції можна реалізувати, просто вирізавши її з допомогою плотерів і зібрати цікаві конструкції.

5

Результат один – Рекламна екопродукціі Існує. Тепер будемо розбирати, що і як можна реалізувати, але вже в майбутніх статтях. А поки що залишайте коментарі і підписуйтесь на оновлення блогу. Так ви точно не пропустите мою наступну eco-friendly статтю!

Автор статті
Бердніченко Наталя
Маркетолог

Коментарі:
  • Наразі жодного коментаря не знайдено. Але Ви можете стати першим!
Подписывайтесь на обновления
И оставайтесь всегда в курсе событий!