м. Київ, вул. Омеляна Пріцака, 4 +38 (044) 494 07 47
+38 (067) 306 34 98
Замовити прорахунок
25.11.2016

8 кроків до ідеального внутрішнього оформлення магазину

  • Проекты
  • Ритейл

Для замовника, внутрішнє оформлення магазину – це один з ключових елементів організації торгівлі, можливість освіжити або вдосконалити торгівельні зали. Для підрядника, який буде займатися оформленням – це комплекс завдань з реалізації проекту. Коли планується оформлення магазину “під ключ”, обидві сторони повинні діяти за такою формулою:

(Проектна команда від виконавця + виділені люди від замовника) * на швидкість комунікації + готовність до змін в останній момент перед здачею проекту = успішно оформлений магазин в термін

Складна формула, згодні? Але результат того вартий. Зараз ми проведемо вас по всіх етапах досягнення ідеального результату (адже інший нас не влаштовує).

Перед тим, як приступити, давайте визначимо ролі оформлення торгового залу в магазині:

  • Естетична: оформлення повинно бути прикрасою інтер’єру, створювати для відвідувача атмосферу, в якій приємно знаходитися;
  • Брендингова: покупці відразу розуміють, в якому магазині знаходяться, завдяки фірмовому стилю, використаному в елементах оформлення;
  • Функціональна (найважливіша роль): елементи оформлення допомагають відвідувачам орієнтуватися в магазині, робити покупки швидше і легше, а в підсумку і більше. Також, вони акцентують увагу покупців на акційній продукції.

Виходячи з цих функцій стає зрозуміло, що підрядник зобов’язаний не тільки надрукувати продукцію. Його завдання – продумати, де будуть розміщуватися елементи оформлення, якого розміру вони повинні бути, розробити технологічне рішення.

Таким чином, ми з вами підійшли до першого етапу:

1. Розробка технологічних рішень на підставі потреб клієнта (дизайн-концепту)

REAL 1

На цьому етапі ми враховуємо спеціалізацію магазину, контингент відвідувачів і їх кількість.

Навіщо це робиться? Елементи оформлення магазину знаходяться в постійному контакті з покупцем – в якомусь магазині їх менше, в якомусь більше; десь покупці ходять з візками, десь просто з особистими речами. Від цього залежить, які технології виробництва застосовувати.

2. Виробництво та затвердження сигнальних зразків типової продукції

BILLA 1

Сигнальні зразки виробляються для того, щоб клієнт повісив їх в торговому залі і протестував ефективність роботи. А також ознайомився з матеріалами, з яких зроблена продукція.

Наприклад, одну й ту ж продукцію ми робимо для подібних магазинів, але в одному вона служить довго, а в іншому – пошкоджується через 2-3 дня. Якщо так трапляється, то ми пропонуємо інший варіант, який в цьому магазині прослужить довше.

Тому важливо до виробництва повного тиражу випробувати продукцію на практиці.

3. Вивчення об’єкта

DSC09510

На цьому етапі проект з кабінетної стадії переходить в «польову». На об’єкт виїжджає менеджер проекту і керівник монтажних робіт, які:

  • вивчають матеріали стін, підлоги, стелі для визначення майбутнього кріплення;
  • аналізують електрокомунікації, системиповітря, пожежну сигналізацію, камери відеоспостереження в будівлі, щоб наша продукція відмінно вписалася і виконувала свою функцію;
  • визначають місце і спосіб монтажу;
  • роблять висновок, чи можливо втілити дизайн-концепт в життя, враховуючи специфіку будівлі;
  • роблять точні виміри об’єкта.

4. Складання бюджету і термінів виконання кожного етапу роботи

LM 1

Підрядник надає деталізований бюджет по позиціям. Якщо запропоновано кілька варіантів технологій, то складаються кілька бюджетів.

Після цього встановлюються терміни на виконання кожного етапу реалізації проекту. Тут дуже важливо узгодити діяльність з іншими підрядниками.

Наприклад, коли ми готували до відкриття перший в Україні гіпермаркет Леруа Мерлен, то разом з нами на об’єкті працювали електрики, сантехніки та інші фахівці. Нам вдалося організувати роботу так, щоб ніхто не впливав на наш робочий процес.

5. Виробництво елементів оформлення

METRO 1

На середині процесу оформлення нарешті дійшли до виробництва. Ми не будемо тут описувати на якому обладнанні і які технології використовуються (це тема для повноцінної статті), а вкажемо тільки пункти, з яких складається етап:

  • складання графіка закупівлі матеріалів, друку, виробництва конструкцій;
  • закупівля затверджених матеріалів;
  • виділення виробничого обладнання під реалізацію проекту;
  • сортування, пакування, маркування продукції.

На цьому етапі важливий чіткий контроль над дотриманням термінів і адаптація плану робіт під них. Наприклад, якщо ми вибиваємося з графіка, то відразу перебудовуємо всі інші етапи, щоб не порушувати процес.

Декорації повинні бути завжди готові до відкриття магазину, терміни зривати не можна. На цей випадок у хорошого підрядника є план “Б”: резервні друкарські та монтажні потужності або субпідрядники, які під нашим керівництвом виконають все вчасно.

6. Доставка продукції на об’єкт

DSC09616

Як правило, на об’єкті ніде зберігати продукцію для оформлення магазину. Тому підрядник повинен мати склад, де продукція зберігається до потрібного моменту. Особливо це важливо, коли передбачається доставка в інші регіони країни.

7. Монтаж елементів оформлення

AUCHAN 2

Для цього етапу підрядник:

  • складає детальний графік монтажних робіт;
  • готує інструкцію по черзі і технології монтажу кожного елемента;
  • виділяє монтажну бригаду;
  • закуповує фурнітуру для монтажу;
  • орендує монтажне обладнання (якщо необхідно);
  • виділяє ресурс виробництва на строкову позапланову реалізацію замовлень клієнта в “останню хвилину”.

    8. Здача проекту і навчання персоналу магазину роботі з елементами декорації і оформлення

    AUCHAN 1

Підрядник в присутності представників клієнта, перевіряє готове оформлення прямо на об’єкті або надає детальний фотозвіт. Проводить навчання співробітників магазину правильному поводженню з елементами оформлення: як їх мити, обслуговувати, замінювати, дозамовляти необхідні позиції.

Важливо! Досвідчений підрядник повинен зберігати специфікації для кожного елемента оформлення: матеріали, параметри друку, методи фіксації. В цьому випадку всі додаткові позиції будуть виконані в точній відповідності з первинним оформленням.

Документація

Документацію ми винесли окремо, так як це не робочий етап, а обов’язковий компонент виконання проекту оформлення.

Необхідні документи:

  • ліцензія підрядника на виконання висотних і будівельних робіт;
  • комплект документів з охорони праці (наряд-допуски, виписки з журналів інструктажів);
  • посвідчення на проведення висотних робіт у монтажного персоналу;
  • посвідчення на керування спеціальною технікою у монтажного персоналу.

Великою перевагою підрядника є наявність страховки професійної відповідальності. Якщо в ході роботи якийсь елемент оформлення падає з великої висоти і пошкоджує торгове обладнання, збитки будуть компенсовані страховою компанією. Univest Advertising Production застрахувала свої професійні ризики на суму 5 000 000 грн.

Ми пройшлися з вами по основним етапам комплексного внутрішнього оформлення магазину.

Тепер, коли зважитесь відкрити, оформити або “оновити” свій магазин, ви зможете скористатися перевіреним алгоритмом.

Ми раді ділитися досвідом в оформленні магазинів, і будемо вдячні, якщо ви поділитеся цією статтею з друзями!

Підписуйтесь на наш блог і слідкуйте за оновленнями.

Автор статті
Межерицький Віталій
Керівник бізнес-напрямку Univest Advertising Production

Подписывайтесь на обновления
И оставайтесь всегда в курсе событий!