м. Київ, вул. Омеляна Пріцака, 4 +38 (044) 494 07 47
+38 (067) 306 34 98
Замовити прорахунок
11.02.2020

Брендування торгового обладнання — ефективний інструмент збільшення продажів!

  • Ритейл

Разом з активним розвитком ритейлу з’явилася велика різноманітність видів торгового обладнання. Точки продажу товарів можуть бути абсолютно різного формату. Починаючи від численних МАФів і закінчуючи гіпермаркетами з площею торгового залу понад 10 000 квадратних метрів. У будь-якому випадку, торгове обладнання — це незмінна і важлива складова організації продажів.

За останні роки дуже сильно виросла номенклатура товарів, що продаються. У кожній товарній групі з’явився великий асортимент видів і форм упаковки. Всі ці позиції необхідно компактно і водночас ефектно представити в торговому залі, забезпечити до них легкий доступ покупцям.

У кожному магазині є базове торгове обладнання — стелажі або стійки, на яких відбувається викладка і зберігання товару. Також обов’язково є місця для проведення акцій, промо-активності, або просто зони, які магазин продає брендам для того, щоб вони могли встановити своє нестандартне обладнання, що підкреслюють найкращим чином саме їх товар. У бажанні привернути увагу покупця та акцентувати увагу на свій товар або його переваги, бренди намагаються використовувати кожен сантиметр площі торгового обладнання.

Завдання з брендінгу торгового обладнання завжди вирішується до прив’язки до конкретного магазину, локації, обладнання. Залежно від того який вид, формат, розміри, з якої відстані проглядається і з яких матеріалів зроблено торгове обладнання, приймається оптимальне рішення по його брендуванню.

Як брендується стандартне і нестандартне торгове обладнання

Стандартне торгове обладнання (металеві стелажі або стелажі з ДСП) найчастіше брендується по торцевих сторонах – це великі поверхні, на які можна нанести досить багато рекламної інформації. Це можуть бути наліпки на самоклеючій плівці, накладки з жорсткого листового матеріалу, наприклад спіненого ПВХ, полістиролу або гофрокартону. Часто на торцях торгового обладнання можуть монтуватися спеціальні кишені для змінної комунікації. У профілі з прозорими екранами можна змінювати вставки з паперу або тонкого ПВХ.

Додатково в стелажах брендуються: горизонтальні перемички між полицями, прайс-шини; футер — нижня зона стелажа; топпери над стелажем. Верхні панелі, як правило, проводяться з легких і одночасно жорстких матеріалів (поліпропілен, гофрокартон, спінений ПВХ, композитний алюміній).

Окремі невеликі наліпки або плакати А4-А3 доцільніше друкувати цифровим офсетом на HP Indigo 5000 – це обладнання дає відмінну якість для виробництва брендингу невеликого формату.

Для презентації більш елітної продукції або товарів, під які виділені значні площі на торговому обладнанні, часто робляться цілі «фейсинги», коли стелаж оформляється комплексно. В цьому випадку торгове обладнання декорується повністю, виробляються більш складні накладки із застосуванням світлотехніки, використовуються елементи декору криволінійних форм. Стандартне торгове обладнання перетворюється в повноцінну брендзону, наприклад, у вигляді арки, автобуса і т.д.

Нестандартне торгове обладнання — торговельні стелажі, стійки, стенди, спеціально розроблені під конкретний бренд і продукцію. Таке обладнання відразу брендується ще в процесі виробництва. І за великим рахунком, саме можливість адаптувати конструкцію, форму, розмір обладнання під певний продукт і повністю реалізувати його в фірмових кольорах бренду — є основною причиною появи нестандартного торгового обладнання.
Такий вид реклами дуже ефективний, через те, що клієнт здалеку може ідентифікувати якого роду продукція викладена на торговому обладнанні. Відповідно підвищується ефект від використання торгової площі, і як наслідок зростає продаж цього продукту.

Приклад нестандартного обладнання

Види брендингу торгового обладнання
1. Постійне брендування — це оформлення виробу, коли рекламна інформація нанесена на постійній основі на саме обладнання. Рекламний контент залишається незмінним протягом усього періоду експлуатації обладнання.
2. Змінне брендування. Рекламні площини в цьому випадку можуть бути носіями рекламної інформації періодичного характеру. Для цього на поверхні стійок і стелажів монтуються зачепи, рамки, профілі, які дозволяють легко змінювати інформацію. Таким чином відбувається економія на вартості обладнання, оскільки не потрібно щоразу замовляти виробництво цілої конструкції, а досить платити тільки за друк змінної комунікації.

Як витримати оптимальний баланс між зручністю користування торговельним обладнанням та інтенсивністю його брендування?
Не повинно бути так, що торгове обладнання виглядає неймовірно красиво, але взяти з нього товар дуже складно, тому що брендингом перекритий доступ до товару. Або, навпаки, велике торгове обладнання, оформлене однією наліпкою з одного боку. Такий підхід до оформлення може навіть «відбити» у клієнта бажання придбати товар.

При замовленні нестандартних стендів або навіть просто декоруванні звичайних стелажів дуже важливо знайти підрядника, який зможе комплексно підійти до вирішення завдання. Univest Advertising Production має не тільки друкарське обладнання і монтажні бригади, а й цілий штат 3D дизайнерів, інженерів-конструкторів. Ці фахівці розробляють візуальну концепцію брендування торгового обладнання, підбирають матеріали та конструктивні рішення для конкретної продукції, розмірів конструкції, умов її експлуатації.

Весь виробничий процес реалізується на обладнанні промислового класу — всі запчастини брендингу виробляються максимально точними за розміром, акуратними за зовнішнім виглядом. Така рекламна продукція виглядає дуже акуратно, елітно, красиво. І служить додатковим аргументом для клієнтів в ухваленні рішення про покупку саме того товару або продукту, який розміщений на брендованому торговому обладнанні.

Автор статті
Бондаренко Оксана
Маркетолог

Подписывайтесь на обновления
И оставайтесь всегда в курсе событий!