м. Київ, вул. Кржижановського, 4 +38 (044) 494 07 47
Замовити прорахунок
12.11.2016

Як зробити партнерам незвичайний подарунок на Новий Рік? Обмінюємося ідеями!

  • Підбірка ідей

Зима близько. А це означає, що скоро новорічні свята, метушня і важливе питання: як привітати партнерів?

Щоб виділитися з десятків подарунків (простими речами вже нікого не здивуєш), потрібно діяти за таким рецептом:

  • Обрати час – приблизно 1 повний день;
  • Гарненько подумати – годин так 8;
  • Додати до обговорення співробітників – 2-3 людини буде досить;
  • Вигадати концепцію подарунка – 1-2 хоча б;
  • Приправити фантазією і креативом;
  • Виношувати ідею – днів 5-7 до повної готовності.

Але якщо у вас немає часу “готувати” самому, то ми вже попрацювали за вас і придумали ідеї незвичайних новорічних подарунків. Точніше, як заїжджений подарунок зробити цікавим і виразним. Але для початку давайте згадаємо найпопулярніші з них: календарі, листівки, ялинкові іграшки або інший сувенір, але у фірмовій упаковці. Якщо я не все згадала, пишіть в коментарях і ми подумаємо, як можна це подати.

Ну що, запрошуємо вас на кухню, де звичайні речі стають унікальними (залишилося тільки побажати приємного апетиту).

 

Календарі

NY_01

Коли чуєте слово “календар”, який образ виникає у вас в голові? У мене відразу перед очима настінний збірник дат з пластиковим віконцем і убогим дизайном. Тому що таких більшість. Вони теж мають місце бути, але зараз ми говоримо про незвичайні подарунки.

Вам знайома ситуація, коли після Нового року в тумбочці лежать приблизно п’ять календарів, і дуже шкода псувати ними стіну? Давайте змінимо це за допомогою таких ідей:

  1. Календар з нестандартних матеріалів: акрил, фанера або метал. А ще краще, комбінація декількох видів і технологій.
  2. Неправильної форми або незвичайної конструкції: настільний календар на підставці, в вигляді кубика рубика або складений з окремих елементів (як доміно), відривних частин.
  3. Оформлення: гравірування, тиснення фольгою, скретч покриття, втілення яскравих дизайнерських рішень за допомогою друку на різних матеріалах.

А якщо поєднати три ідеї в одну, то вийде відмінний подарунок. Наприклад: трикутний календар-розмальовка на акрилі в комплекті з перманентними маркерами. Партнери вішають цей твір мистецтва на чільне місце, кожен день до нього звертаються і згадують вашу компанію. Чим не щасливий результат?

Univest Advertising Production
Віталій Межерицький
Керівник бізнес-напрямку

У 2015 році ми зробили фірмовий «вічний» календар. При його виробництві використовувалися 3 технології: друк по прозорому акрилу в два шари, лазерна різка та термозгиб. Остання технологія - була виконана на обладнанні, яке було придумано нашими інженерами. Ми відкриті до нових ідей, і наше виробництво дозволяє їх втілювати в життя.

Листівки

NY_02

Збираючи матеріали на цю статтю, я почула цікаву фразу про листівку: “Цю листівку мені подарували на минулий Новий рік. Я навіть її не викинув, бо вона не така, як інші “- поставив назад на відкриту полицю.

Такого ідеального результату ми вам бажаємо, тому пропонуємо ідею:

Зробити листівку не тільки неправильної форми і з незвичайних матеріалів, а ще й персоналізовану.

Надрукуване або вигравіюване ім’я партнера підкреслює унікальність подарунка. Чи згодні? Адже, як не крути, ім’я – улюблене слово людини.

Але навіть якщо листівка іменна, але оформлена банально, то вона ризикує відправитися в ящик з макулатурою. Ми ж цього не хочемо? Тоді дивимося ідеї по оформленню:

  • Гліттер – блискучий клей;
  • Нанесення глянцевого лаку;
  • Ламінування soft touch;
  • Об’ємна листівка (або з окремими об’ємними елементами);
  • Тиснення фольгою.

Комбінація декількох технік робить листівку такою, яку ми малюємо в уяві з позначкою “ідеальна, потрібно зробити” або “вау, уявляю реакцію партнерів”.

 

Ялинкові іграшки

NY_03

У кожному офісі в новорічні свята ялинка – в центрі уваги співробітників і клієнтів. Що, якщо на ній будуть висіти іграшки з вашим лого? Гарна думка!

А якщо ще використовувати наші ідеї, то подарунок приречений на успіх:

  1. Іграшки за формою, яка відображає вид діяльності компанії партнера. Наприклад: для ветеринарної клініки – ялинкові іграшки у вигляді звірятка. Як вам такий підхід?
  2. Набір персоналізованих ялинкових іграшок. На кожній іграшці вигравірувано або надруковано ім’я перших осіб компанії. Такий подарунок точно займе почесне місце на святковій ялинці.
  3. Незвичайне оформлення іграшок привертає увагу оточуючих: нанесення орнаменту, гравірування, друк цікавих дизайнерських рішень.

Univest Advertising Production
Тетяна Володимирська
Керівник групи дизайнерів

Ялинкові іграшки з молочного або прозорого акрилу виглядають оригінально. Рік тому ми робили іграшки у вигляді сніжинки. Форма, звичайно, банальна, але грані сніжинки заломлючи світло створюють святковий настрій. Її можна поставити на робочий стіл як сувенір або повісити на ялинку. У будь-якому випадку іграшка буде ненав'язливо нагадувати, від кого вона.

Вдале втілення ідей презентуємо в подарунковій упаковці, про яку ми зараз і поговоримо.

 

Подарункова упаковка

NY_04

Завдання упаковки – за одну секунду викликати приємну емоцію. Згодні?

Тільки ми зараз не про упаковку з обгорткового паперу з золотим бантом. Такий варіант підійде для родичів, друзів. Але коли привітати потрібно партнера, то краще придумати щось цікавіше.

Якщо ви вже підготували звичайні подарунки, то упаковка врятує положення.

Давайте включимо уяву і уявімо варіанти упаковок під такі подарунки:

  • Книги;
  • Канцелярське приладдя;
  • Колекційний алкоголь;
  • Інша сувенірна продукція.

Тепер ми запропонуємо ідеї. Можливо, вони подібні до ваших (а це означає, що ми мислимо в одному напрямку)

  • Для книги робимо подарунковий картонний футляр з нанесенням логотипу в дизайнерському оформленні;
  • Ручку пакуємо в тубус з вашої фірмовою наклейкою;
  • Колекційний алкоголь презентуємо на підставці з кольорового акрилу, а на ньому гравіювання;
  • Під інші сувеніри пропонуємо коробки з паперу або плівки з нанесенням повноколірного друку.

У підсумку ми бачимо, що за допомогою упаковки подарунок стає особливим і більш цінним.

Ідеї ідеями, але як їх втілити? Відповісти на це питання легше, ніж придумати нестандартні рішення – в Univest Advertising Production!

 

Дякую за увагу і за те, що підписуєтеся на розсилку!

Автор статті
Лінда Ковальська
Копірайтер

Коментарі:
  • Наразі жодного коментаря не знайдено. Але Ви можете стати першим!
Подписывайтесь на обновления
И оставайтесь всегда в курсе событий!