м. Київ, вул. Кржижановського, 4 +38 (044) 494 07 47
+38 (067) 306 34 98
Замовити прорахунок
09.06.2017

Літо, море … Новий рік? 5 причин почати готуватися до Нового року з літа

  • Корисно маркетологам

Які ваші плани на літо? Взяти відпустку? Поїхати на море і / або за кордон? Напевно це так. Але ми радимо додати в список літніх справ ще й підготовку до Нового року!

“В сенсі? Як новий рік? Літо ж тільки почалося! »- це правда. Але ми говоримо не про покупку ялинки і святкових нарядів, а про підготовку новорічної поліграфії. «Ще купа часу, потім встигнемо» – могли вже подумати ви. Але ми готові з вами сперечатися.

Скоро Новый год

Справа в тому, що в друкарні замовлення на новорічну рекламну поліграфію заходять з початку осені, а то й раніше. Затягувати з цим питанням – значить прирікати себе на певні ризики. Звичайно, хто не ризикує, той не п’є шампанське. Але в той же час, хто не ризикує, той не витрачає купу нервів в грудні.

Так що ж повинно підштовхнути вас звернутися за новорічної поліграфією ще влітку? І як співається в одній відомій пісні, у вас на це п’ять причин!

№1: Ідеї немає – рятуємося шаблонами

Всі хочуть бути особливими і виділятися серед інших. І починатися це повинно з ідеї, на створення якої йде час. А якщо ви згадаєте про новорічну поліграфію в останній момент, то швидше за все вам доведеться використовувати шаблонні рішення.

Якщо ж ви починаєте роботу з підрядником заздалегідь, то отримуєте можливість ретельно опрацювати кілька концепцій, зробити тестові зразки і при необхідності вдосконалити їх. І коли прийде час, ви без зайвої метушні запустите продукцію в роботу.

Univest Advertising Production
Станіслав Масліхін
Керівник відділу маркетинга

Якщо ми говоримо про корпоративні подарунки і сувенірку, то головне їхнє завдання - максимально довго зберігати контакт з вашою цільовою аудиторією. І не забувайте, що з вами за увагу клієнта конкурують ще й інші компанії. Без цікавої ідеї ваш подарунок буде захований в ящик і в підсумку викинутий.
А рекламна продукція або елементи оформлення повинні зачепити увагу клієнта, донести і підкреслити цінність вашого бренду. Використовуючи шаблонні рішення, ви потонете в океані комунікації разом з конкурентами.

спасаемся шаблонами

№2: І знову помилки

Після створення ідеї йде етап підготовки макетів. І щоб зробити це коректно, потрібно витратити час. Підготовка макета в поспіху швидше за все призведе до помилок, і в підсумку ви витратите додаткові гроші на доопрацювання макета, а з цим затягнуться і терміни виробництва.

Ще один ймовірний варіант розвитку подій вам теж не сподобається: у співробітників друкарні, що працюють в терміновому режимі, може просто не залишитися часу на перевірку вашого макета. Його надрукують саме в тому варіанті, в якому надіслали його ви. І якщо в макеті будуть помилки, то брак виявиться в уже готової продукції. Неприємно, згодні?

Снова ошибки

№3: «Зверніться в іншу друкарню»

Новорічні свята – це взагалі суперсезон для друкарень. Замовлень багато, все відмінно. Але це добре для друкарні, а для вас вже не дуже. Якщо ви звернетеся до підрядника в останній момент, є шанс почути: «Ми не можемо. Зверніться до інших ».

Звернення в іншу друкарню в свою чергу обіцяє нову низку випробувань: корпоративний колір не в тому тоні, логотип якось дивно виглядає, погана упаковка і т.д. Вони взагалі роблять все по-іншому. Кому потрібен такий стрес?

Висновок: хочете працювати з певним підрядником – домовляйтеся заздалегідь.

Обратитесь в другую типографию

№4: А як же новорічні знижки?

Багато хто схильний думати, що новорічні свята – це пора тотальних знижок. Але з друкарнями все навпаки. Якщо ви замовляєте святкову поліграфію в пік сезону, то швидше за все будете переплачувати. Так як в друкарнях в ці дні велике завантаження, ваше замовлення буде розглядатися як термінове. А за терміновість завжди потрібно платити.

А в літній час у вас навпаки є можливість поторгуватися і надрукувати все необхідне по найбільш вигідною для вас вартістю.

НЕТ скидок

№5: Використовуємо залишки розкоші

Створення ідеї сувенірів, декорацій та іншої новорічної поліграфії включає в себе вибір матеріалів, з яких це все буде виготовлятися. І це чергове місце, де ви можете спіткнутися, якщо звернетеся до друкарні в останній момент. Чому?

Univest Advertising Production
Віталій Межеріцький
Операційний директор

У такій завантажений сезон необхідні вам матеріали можуть вже розкупили. І в кращому випадку ви будете друкувати на тому, що залишилося. А в гіршому - чекати появи матеріалів і вітати партнерів або оформлювати приміщення вже після Нового року.

Тепер давайте обговоримо, яка продукція може вам знадобитися.

Сувенірна продукція

Подарунки потрібні всім. Для колег, для партнерів, для клієнтів. Безперечно, найпопулярнішими серед них є щоденники, календарі та листівки. Здавалося б, це все вже давно «заїжджена» тема. Але навіть тут вам є, де розгулятися:

  • Виберіть незвичайний формат. З блокнотами і календарями це не так просто, а от листівки ви можете зробити будь-якій форми.
  • Виділіть виріб додатковими ефектами: ламінуванням, тисненням, УФ-лаком і т.д.
  • Придумайте оригінальний дизайн листівок або календарів, вставте незвичайні ілюстрації в щоденник.
  • Персоналізуйте сувенір. Це ж повинні бути особисті подарунки. Будь-кому буде приємно отримати листівку, щоденник або календар, який був зроблений саме для нього.

Сувенирка

Поліграфія для оформлення приміщень

А що стосується оформлення офісних і торгових приміщень, то можуть знадобитися:

  • Новорічний декор – маст хев для супермаркетів і великих торгових приміщень.
  • Банери, які можна розміщувати як зовні, так і всередині приміщення.
  • Новорічне оформлення вітрин магазинів.
  • Ростові фігури, куди ж без них. Допомагають не тільки візуально прикрасити приміщення, будь це офіс або магазин, але і створити святкову атмосферу.

Оформление помещений

Це зовсім не повний перелік. Адже потреби кожного з вас індивідуальні. Але для всіх у нас є невеликий список рекомендацій, як не потрапити в халепу на новорічні свята:

  1. Розробіть ідею подарунків або оформлення приміщення.
  2. Визначтеся з видами поліграфічної продукції, яка вам знадобиться для цього.
  3. Виберіть підрядника, з яким збираєтеся співпрацювати, і заздалегідь домовтесь про друк вашої новорічної поліграфії. Бажано дізнатися технічні вимоги до макетів.
  4. Тепер можна приступати до створення макетів продукції. Або ж домовитися з підрядником про їх створення.
  5. Надрукувати замовлення і отримати його.
  6. Коли прийде час, розіслати подарунки і оформити магазин, офіс і т.д.

Як бачите, план довгостроковий. Тому, keep calm і починайте готуватися до Нового року вже зараз! Так ви точно встигнете все зробити вчасно і збережете купу нервових клітин. Чи згодні ви з нами чи ні? Може у вас є свої рекомендації або план дій з цього питання? Пишіть в коментарях. І звичайно ж не забувайте підписуватися на оновлення блогу, у нас ще багато цікавих не розкритих тем! 🙂

Автор статті
Анна Чура
Копірайтер Univest Advertising Production

Підписуйтесь на оновлення
І залишайтеся завжди в курсі подій!