м. Київ, вул. Кржижановського, 4 +38 (044) 494 07 47
Замовити прорахунок
26.05.2017

Секрети підлогових наклейок: одкровення поліграфістів

  • Полезно маркетологам

Коли ми йдемо по магазину або торгового центру, то інстинктивно дивимося вперед або собі під ноги. Адже ніхто не хоче спіткнутися через ящик, врізатися у що-небудь або кого-небудь. І тому підлогові наклейки – один з найефективніших видів реклами. З їх допомогою ми можемо прорекламувати товар, повідомити про акцію або привести покупця в потрібне нам місце.

Але в той же час на підлогові наклейки – задоволення недешеве, і клеїти їх кожні 2 тижні ніхто не захоче. Не вигідно. Тому головне наше з вами завдання – зробити їх максимально зносостійкими. І зараз ви дізнаєтеся, як цього домогтися. Насамперед, мабуть, потрібно визначити чинники, від яких в принципі залежить час експлуатації виробу. Чи готові? Ready! Steady! Go!

Що ж впливає на термін життя наклейок?

Є 5 основних чинників:

  1. Покриття підлоги, на яку ми клеїмо наклейку. В ідеалі вона повинна бути максимально гладкою і рівною. Тоді наклейка буде щільно прилягати в усіх місцях. Якщо ж ми клеїмо виріб на плитку, то в тих місцях, де щілини, наклейка буде пошкоджуватися нашими каблуками.3
  2. Підготовка поверхні перед наклеюванням виробу. Просто протерти підлогу вологою ганчіркою недостатньо. Необхідно ретельно її промити, знежирити і видалити весь пил. І тільки після цього можна приступати до монтажу наклейки. Будь-який бруд – це перешкода між покриттям підлоги і клейовим шаром.
  3. Безпосередньо сама наклейка, а точніше її якість.
  4. Активність потоку людей в місці поклейки. Так, наприклад, вхід в «Макдональдс» – це вбивче місце для підлогової наклейки, тому що кількість проходяих там людей просто божевільне.
  5. Технологія мийки приміщення, в якому наклеєно виріб. У великих супермаркетах і торгових центах використовують спеціальні миючі машини, завдання яких – прибрати абсолютно все, що виступає над поверхнею підлоги. І, на жаль, такі машини не розуміють, що це для підлоги наклейка, а не кинута кимось жуйка, або листок паперу і т.д.6

По терміну служби виробники плівок для підлогової графіки виготовляють їх з розрахунком на 3 місяці, 6 місяців і 1 рік (дуже мало). І як ви вже могли зрозуміти, ми з вами повністю контролюємо тільки 3 пункт зі списку. А це означає, що потрібно докласти тут всі зусилля.

З чого складається наклейка для підлоги??

У більшості випадків підлогові наклейки – це сендвічі, які складаються з:

  • нижньої плівки з підлоговою графікою;
  • захисної ламінованої плівки.

Плівка для підлогової графіки

Для ідеальної підлогової наклейки необхідно використовувати спеціальну плівку для підлогової графіки. Від звичайних самоклеючих плівок вона відрізняється більш сильним клейовим складом. Але це не єдина відмінність. Як завжди, все впирається в фінанси, так як спеціальні плівки стоять в 5, а то і в 10 разів дорожче. Відповідно, дуже мало хто хоче їх використовувати.

А поки наші підприємці намагаються якомога більше заощадити, деякі виробники плівок розробляють спеціальну серію, яка не передбачає застосування захисного шару. Це буде можливо за рахунок фактури матеріалу, яка буде нагадувати наждак.

Захисний шар
Існує окрема серія ламінуючих плівок, призначених конкретно для підлогової реклами. І нічого спільного зі звичайними плівками вони не мають. Крім того, що вони прозорі, звичайно. У них інший склад клею і структура поверхні.

Спеціалізована ламінація для підлогової графіки товща, ніж звичайні плівки для ламінування, і коштує вона дорожче. Але це обов’язковий елемент наклейки і економити на ньому не можна. В іншому випадку, на довгу експлуатацію виробу не розраховуйте. Як кажуть, скупий платить двічі.

2

Як продовжити термін життя для підлогової наклейки?

А тепер слушна порада від Univest: перевірений спосіб продовжити життєвий цикл для підлогової наклейки – зробити захисну плівку більшу по площі, ніж плівка для графіки. Таким чином шар ламінації створить свого роду додаткове захисне поле, приклеїться безпосередньо до підлоги по периметру навколо нашої наклейки.

4

Справа в тому, що пошкодити наклейку в центрі дуже складно. Легко тільки в тих випадках, коли є нерівності або ямки в підлозі. А якщо підлога рівна, то наклейка починає пошкоджуватися в першу чергу по краях. Яким чином? Під час ходьби ми не до кінця піднімаємо ноги і тому чіпляємо наклейку за краї. І так вона потроху починає пошкоджуватися від краю до центру. Так що чим сильніша в цьому місці ламінація прилягає до підлоги, тим довше вона протримається.

Пошкоджуємо наклейку ми поетапно. Спочатку ламінація потроху здирається, здирається і здирається, поки не доходить до самого зображення. І тут уже все залежить від того, наскільки міцно плівка з графікою прилягає до поверхні. Після початку цього процесу у нас є все ще час, поки візуально наклейка не сильно втрачає свій функціонал. Це час, який йде на пошкодження перших 10-20 мм. Далі все вже залежить від зображення на наклейці.

5 (2)

Саме тому ми рекомендуємо ще на етапі створення макета наклейки всю важливу інформацію розміщувати подалі від країв. Так ваше рекламне повідомлення буде працювати якомога довше.

Як друкує підлогові наклейки Univest

У нас є відпрацьована технологія виробництва підлогових наклейок правильної і неправильної форми, маленького і великого формату (з останніми є свої нюанси). Всі технологічні стадії ми виконуємо не вручну, а на точному порізочному обладнанні. Завдяки цьому наклейки у нас виходять дуже чіткі й акуратні, у яких захисна плівка виступає на абсолютно рівну дистанцію з усіх боків виробу. Це і захищає його однаково з усіх сторін, і робить його красивішим.

Univest Advertising Production
Віталій Межеріцький
Керівник бізнес-напрямку Univest Advertising Production

Ми використовуємо тільки європейські плівки для виробництва наклейок, тому наші вироби живуть не дні, не тижні, а місяці. А в місцях, де відносно мала прохідність людей, то можуть і роками добре виглядати. Ми проводимо експерименти у себе в цеху, і у нас є наклейки, які приклеєні вже років 3 як мінімум.

Ми не можемо говорити про якісь еталонні етапи виробництва підлогових наклейок, але можемо розповісти, як самі це робимо. Отже, етапи виробництва підлогової наклейки в Univest:

  1. Друк з мітками.
  2. Плотерна порізка надрукованого шару на ріжучому плоттері.
  3. Вибірка плівки, зайвих елементів.
  4. Підлогова ламінація.
  5. Порізка на Zund.

Univest Advertising Production
Олександр Мінаєв
Начальник відділу широкоформатного друку

Вкрай важливо повністю готувати наклейку в цеху. Багато беруть спершу друк, потім за місцем вже обрізають захисний шар і накатують його на друк. Цей процес йде вже як ручна робота, тому коштує дорожче. Він точно менш якісний, так як під час такої накатки можна і погано закріпити наклейку, і навіть пошкодити її, зробивши тим самим бракованою. Ми ж в цеху абсолютно рівно накладаємо один шар на інший. Тому клієнт отримує вже повністю готовий до поклейки виріб. І з такою продукцією працювати простіше.

Так які нюанси є в виробництві наклейок великого розміру?

В ідеалі ширина наклейки повинна бути не більше ширини рулону, щоб все зображення помістилося на одну частину. У зворотному випадку необхідно використовувати два рулони, а під час поклейки робити стик, і так у нас з’являється шов. А що це означає? Це означає, що ми самі тоді створюємо маленьку сходинку, за яку люди будуть чіплятися і яка буде служити місцем ушкодження наклейки.

Максимальна рекомендована нами ширина підлогової наклейки – 1300 мм. Чому? Щоб залишався запас для ламінації плівки і було можливо зробити її ширше, ніж плівку із зображенням.

І наша остання рекомендація по цьому процесу – бажано, щоб перші години, а в ідеалі добу ніхто по наклейці не ходив. Тому що скріплення клейового шару і поверхні підлоги проходить в кілька етапів. Тобто йде первинне скріплення під час поклейки, а потім вже протягом якогось часу адгезія стає сильнішою. Тому по можливості після поклейки це місце краще захистити.

7

Що ми маємо в підсумку?

Щоб отримати гарну підлогову наклейку, яка буде ефективно виконувати свої функції як можна довше, важливо:

  1. Враховувати специфіку підлогового покриття і по можливості вибирати гладкі, рівні, литі поверхні.
  2. Ретельно підготувати підлогове покриття до поклейки виробу.
  3. Використовувати спеціалізовані та якісні плівки для підлогової графіки і захисні плівки.
  4. Враховувати спосіб прибирання приміщення з наклейкою, а також активність потоку людей в цьому місці.
  5. Робити ламінаційну плівку більшою за площею, ніж саму графічну наклейку.
  6. Вибирати автоматичне склеювання захисного шару до графічного.
  7. Після поклейки огородити місце від людей хоча б на кілька годин.

Ось такі несекретні секрети підлогових наклейок. Вибирайте якість, а не економію. І тоді підлогові наклейки будуть з вами надовго! А ми чекаємо ваших коментарів. І, звичайно ж, не забувайте підписуватися на оновлення – будьте завжди в курсі!

Автор статті
Анна Чура
Копірайтер Univest Advertising Production

Коментарі:
  • Наразі жодного коментаря не знайдено. Але Ви можете стати першим!
Підписуйтесь на оновлення
І залишайтеся завжди в курсі подій!