м. Київ, вул. Кржижановського, 4 +38 (044) 494 07 47
Замовити прорахунок
24.02.2017

Тренди в дизайні поліграфії на 2017 рік

  • Тренди

Тут така справа. Свята ми відсвяткували. Це раз. На вулиці ніби як потепліло. Це два. На вулиці майже весна. Це три і чотири. А далі що? Пора-пора готуватися – «шити легкі сукні з ситцю», оновлювати візитки, розвішувати вивіски і друкувати нові банера. Отже. Що ж цікавого і нового нам підготував дизайн рекламної поліграфії в 2017 році?

Популярність еко-руху набирає обертів, і цей рік не став винятком. Технології, інновації, IT-розробки – приїлося. Набридло. У 2017 світ жадає натуральності і живих емоцій. Більше природного, нефільтрованої краси, індивідуальності. Перевантажений інформацією споживач часто відволікається, і в підсумку правильний вибір займає багато часу. Вихід – тотальне спрощення. Фокус на головному, ясний і доступний посил. Непотрібне – прибрати, а якість – підкреслити.

Розвиток можна простежити в тенденціях графічного дизайну. У поліграфії він задає стиль всієї продукції і реалізує будь-які ідеї. Вам напевно вже швидше хочеться дізнатися, які ж тенденції в дизайні рекламної поліграфії будуть в 2017 році. Так що пора переходити до найголовнішої частини.

В загальному. Ми тут поскребли по засіках і накидали невеликий список ідей. #Віддаємомайжедаром

Line art

Техніка створення об’єктів за допомогою монолінії однакової ширини і кольору (найчастіше це чорний / темно-сірий). Все плоско, має чіткий контур, кордон і виглядає анімаційно-прекрасним. Виглядає, як дитяча розмальовка, але до того стильно, що шанувальників цього тренда стає все більше. Цей метод помітний в сучасних тенденціях в дизайні логотипів і відмінно підійде для прикраси вивісок. У виконанні лайн-арту стильно виглядає як оформлення вітрини кафе, так і оформлення обкладинки блокнота, не кажучи вже про візитках і запрошень. Тому, якщо ви шукаєте щось нове, а стиль Line Art ще не використовували, можливо саме час зробити це.

Лайн арт

 Плоский дизайн

Він же 2D простір. Максимально практичний, зручний і красивий. Спрощена графіка, полегшена структура, повна відсутність тіней і градієнтів. Для цього патерну важлива однотонність, неяскраві кольори і великі зони заливки. Він не любить спецефектів. Девіз: будь простим, але не занадто. Легко прикрасить обкладинку журналу, каталогу або плакату. Головне – відчувати міру і не переборщити з простотою.

Плоский дизайн

 Модульні шаблони

Ця сучасна тенденція в графічному дизайні сподобається перфекціоністам. З її допомогою можна вбити пару вухатих, імена яких – Форма і Зміст. Правильна, зручна і гармонійна організація приємно радує око. З іншого боку, карткові шаблони допоможуть упорядкувати інформацію, зробити її зрозумілою для сприйняття і ефективної для запам’ятовування. Патерн вельми корисний і відмінно підійде для оформлення листівок, брошур та буклетів.

Модульній дизайн

 Letter stacking

Знаходиться в топі трендів рекламної поліграфії з минулого року. Це створення цілих конструкцій з букв або слів за допомогою розташування їх прямокутними блоками. Плюс: фокусує увагу аудиторії. Мінус: уповільнює швидкість читання. І якщо вас цікавлять тренди в дизайні логотипів 2017 року, то ось один з них. Добре буде виглядати у виконанні об’ємними літерами. Чи врятує дизайн, коли тексту багато, а потрібно коротко.

Леттерстакинг

 Акцент на шрифт

Спину – рівніше, шрифт – простіше. Якщо хочете, щоб текст був прочитаний і, можливо, зрозумілий. Дієво виглядатимуть крихітні і витончені літери, особливо на контрасті з фоновим зображенням. Найголовніше доступність і легка читабельність. Типографіка спрощена, шрифти – без засічок. В ідеалі – використовувати один шрифт для всього тексту. Це буде сприяти візуальному зв’язку між усіма елементами композиції.

акцент на шрифт

 Мінімалізм

Сувора елегантність. Вічна класика. Сказати багато про щось, прибравши зайві елементи. Тільки лаконічність, акуратне оформлення. Мінімум кольорів, витончені акценти, прості, але функціональні форми – в цьому весь характер цього методу. Тенденція мінімалізму і простоти міцно закріпилася в дизайні. Техніка популярна і затребувана. Це непростий у виконанні, але безпрограшний варіант, адже при вдалому дизайні продукція завжди буде виглядати сучасно і в тему. Актуальність мінімалізму підтверджує і недавній ребрендинг компаній Google і Apple. А що про цей стиль думають наші дизайнери?

Univest Advertising Production
Анастасія Запорожець
Дизайнер

Ви помітили, зараз тренд на практичні меблі? Коли стіл з журнального стає обіднім, а потім гостьовим, і після складається в компактну тумбу. Або ліжко, сховавшись в стіну, перетворюється в книжковий стелаж з затишним диваном. У графічному дизайні та ж ситуація. Мінімалізм - це, мабуть, мій улюблений напрямок на даний момент. Він є найскладнішим, оскільки завдання дизайнера полягає в залученні увагу, уникаючи зайвих елементів і веселки кольору. Я вважаю мінімалізм верхом професіоналізму графічного художника, тому що вдалий дизайн в цьому стилі стає витонченим, як англійський гумор.

минимализм

 Материальный дизайн

Шаг назад в направлении от плоского дизайна. Появление света, тени, движения, перспективы. Данный прием в дизайне полиграфической продукции способен вызвать ощущение реальности изображаемого. В нем предпочтительно использовать элементы природы. Добавлять объем и глубину. Вот идеальные составляющие для материального дизайна рекламной полиграфии.

Расположение картинки в трехмерном пространстве и ее реалистичность позволяет создать маленькую, но такую красивую магию. Дизайн хорошо использовать для наружной рекламы: баннеров и билбордов.

Материальный дизайн

 Хенд-мейд эффект

Еще одна непреложная истина и вполне себе хипстерский паттерн. Хипстеры вообще те еще модники. «Вручную» прорисованные изображения и шрифты создадут по-детски беспечный, воздушный и стильный дизайн. Имитация вышивки, природных орнаментов, ажурных узоров смотрится очень интимно и добавляет жизни в графический дизайн. Создавая логотип «от руки», можно добиться разных эффектов, в том числе, стилизации под винтаж и гранж. Идеально подойдет для оформления этикеток, визиток и пригласительных, а также вывесок.

Хенд мейд

 Градиент

Все еще держит позиции на рынке дизайна градиент и его производные. Компания Apple обеспечила ему успешный «камбек», однако видоизменённый. Винегрет из большого количества цветов канул в Лету. Моду диктует простота, а потому для придания глубины и значимости выбирают один цвет, его оттенки, или двухцветные схемы. Так же дизайнерами активно используется метод наложения. Пересечение несложных геометрических форм в правильно подобранной цветовой палитре на выходе создает простой и запоминающийся дизайн. В общем, здесь явно нужно практиковаться.

Градиент

 Геометрия

Нет, мы не о школьном предмете. Тема клеток, полосок, кругов и ромбов остается благодатной почвой для творчества. Геометрический принт – стильный и заметный тренд, который снова и снова возвращается в моду. Особенно хорошо смотрится в трехмерном измерении. Использовать данный графический прием можно в любой сфере печатной полиграфии: выглядит роскошно и выигрышно. Но наиболее интересная сфера его применения – это дизайн упаковки продукта.

Геометрия

 Что еще

Конечно же, полиграфические тренды прошлых годов никуда бесследно не исчезают. Старые проверенные методы все еще пользуются спросом. Просто каждый год они совершенствуются и немного видоизменяются. Отрицательное пространство, к примеру. Концентрирует внимание на главном элементе композиции. Хорошо использовать для создания концептуальных вывесок. Или винтаж. Современное ретро. Последние ребрендинги Kodak, Coca-Cola и Deliveroo подчеркнули идентичность и подлинность своих марок с помощью именно этой техники. Еще один незабытый паттерн, который на ура персонализирует вашу продукцию – иллюстрации или фото в тандеме с типографией.

Don’t worry, be greeny

В одной из предыдущих статей мы уже писали о том, насколько важен цвет в дизайне рекламной полиграфии, а особенно его правильное использование.

В 2017 нам важно запомнить одно: всё, наигрались в яркие контрастные чистые цвета. Теперь все хотят спокойствия, выраженного в пастельных, нюдовых оттенках.

Королем этого года выбран зеленый – как символ новых начинаний, роста и гармонии. Он напоминает о весне, окутывает умиротворением, наполняет энергией и свежестью. Выбор Pantone очевиден, ведь в контексте именно этого цвета прослеживается мода на эко. Его чистота и живительные соки акцентируют внимание на натуральности в мире техники и серых домов. В тренде сейчас пешие путешествия, вегетарианство и йога. И зеленый, как никакой другой цвет, олицетворяет переподключение к живительной системе природы.

Помимо зеленого в 2017 мы ожидаем рост популярности глубоких насыщенных оттенков, таких как хаки и оливково-зеленого, кирпично-красного, бордового и серо-голубого. Это цвета минералов и веществ. Они помогут создать ощущение натуральности, естественности и единения с природой.

ГРИНИ

 Упаковка

В цьому році дизайн упаковки також йде шляхом глобального спрощення. Акцент буде зроблений на продукті, тому зросте популярність прозорих матеріалів. Суть в тому, щоб підкреслити натуральність і показати вміст. Продукт рекламує себе сам. Для цього досить помістити його в прозору упаковку, плюс – відобразити склад на лицьовій стороні, як це зробили виробники смузі True-Fruits. Таким чином, у кожної пляшки з’явився свій унікальний дизайн: різні кольори і написи в залежності від наповнення (зелений, жовтий і тд.). Важливо запам’ятати: чим простіше – тим цікавіше. Не здешевити товар, але підкреслити його головні переваги. Прості форми забезпечать ясний посил. Баночка для реклами ліків у формі таблетки, печиво пакуємо в крафт. Акуратно, зрозуміло, красиво і дорого. Catherine Adreani, наприклад, пішла ще далі. Її дизайн косметики полягає в використанні так само прозорих пляшок, на яких написано «базовий шампунь», «базове мило». Без будь-яких «з ароматом», «проти лупи», а просто – «базову».

Іншим важливим моментом в дизайні упаковки стане акцент на її довговічності. Цікавий вибір матеріалу і не нудний дизайн подарують їй нове життя, і зроблять цей предмет дуже особистісним. Красива упаковка перестане бути одноразовою і навіть зможе прикрасити інтер’єр.

Відносно матеріалів. Затребуваною буде друк на папері, склі, дереві. Зросте популярність використання органічної упаковки. Адже курс у нас на еко-тренди.

Ще в дизайні упаковки як ніколи буде важлива персоналізація. Це дозволить підвищити цінність продуктів і маркетингових кампаній, і відділити себе від конкурентів. Згідно з даними аналітичної компанії Smithers Pira, персоналізований маркетинг забезпечує на 31% більше прибутку в порівнянні із загальним маркетинговим матеріалом. Відштовхуючись від вікових і соціальних критеріїв, можна створювати різноманітний дизайн упаковки одного і того ж продукту, при цьому значно збільшуючи доходи.

У 2017 році продовжить свій розвиток смарт-упаковка, яскравим прикладом якої є нанесення QR-коду. Шляхом сканування продукту або етикетки за допомогою смартфона, люди отримають доступ до спеціалізованої додаткової інформації про продукцію або послугу. Але, це вже зовсім інша історія і тема для окремої статті.

упаковка

Замість висновку

Мода – досить циклічне поняття. Тенденції приходять і йдуть, а потім знову повертаються, трохи змінюючись, але залишаючись при цьому абсолютно впізнаваними. Дизайн є каталізатором цього циклу. Тому не дивно, що тенденції в графічному дизайні 2017 року легко впізнавані, адже вони пройшли випробування ринком і споживчим попитом.

Сьогодні головний тренд в дизайні поліграфії – спрощеність. Форми, вмісту, структури, кольорів. Звільнення від випадкових елементів, акцент на суті речей. Побудова дизайну з точки зору естетичної логіки. Все повинно бути функціонально і красиво. Читабельно. Легко перетравлюватись.

Краса первісної природи, майстерність і щирість стануть китами, на які необхідно спиратися, кажучи про тренди 2017 року.

Найважливіше для хорошого дизайну – дотримуватися автентичності бренду. Зберігати оригінальну історію продукту. Залишати важливе. Посил – короткий, простий і значимий. Використовувати тільки 2 або 3 кольори. Постаратися зробити стильно і зі смаком, але не пересолодити.

Саме висновок

Як не крути, але істина завжди одна – можна слідувати трендам, але зберігати індивідуальність. Тому рухайтеся, досліджуйте. Думайте креативно. Створюйте своє. Експериментуйте з фактурами, формами. Жонглюйте думками. Найчастіше так необхідний в дизайні ВАУ-ефект таїться в самих скромних і невдалих ідеях.

Будьте самі собі художником, ну і, звичайно ж, не забувайте звертатися до нас для реалізації ваших задумів. Творіть, друзі!

Можливо, всередині вас спить критик і рецензент?) Тоді підписуйтесь на наш блог, ставте лайк і коментуйте разом з друзями!

Автор статті
Марина Мележик
Копірайтер Univest Advertising Production

Коментарі:
  • Наразі жодного коментаря не знайдено. Але Ви можете стати першим!
Підписуйтесь на оновлення
І залишайтеся завжди в курсі подій!