Друк білилами
Особливості друку білилами
Біла фарба значно розширює межі звичайного повноколірного друку та дає дизайнерам можливість реалізовувати ефектні і оригінальні ідеї. Без цього кольору неможливо друкувати по прозорим матеріалам зі збереженням точної передачі кольорів.
Разом з тим, білила – найскладніший для роботи колір. У Univest Advertising Production для друку рекламної поліграфії з білилами застосовується технологія цифрового офсету HP Indigo. На сьогоднішній день серед усіх різновидів цифрового друкарського обладнання тільки машини HP Indigo дозволяють отримати при роботі з білилами гарантовану стабільність і результат.
У нас Ви можете замовити друк з білилами будь-яким тиражем від 1 примірника. Білила можуть бути надруковані в один або кілька шарів. Залежно від необхідного ефекту білого фарба може бути нанесена на матеріал до нанесення інших кольорів (підстильні білила) або вже над зображенням (криючі).
Як відбувається друк?
Створення макету з окремим шаром для білої фарби
Підготовка макету і відправка його на машину
Обробка файлу растровим процесором
Перенесення фарби на офсетний циліндр з гумою
Нанесення фарби HP ElectroInk на формовий циліндр
Формування зображення за допомогою заряду на формовому циліндрі
Перенесення фарби з гуми на папір
На чому можна друкувати?
При використанні технології цифрового офсету біла фарба може бути нанесена на весь спектр матеріалів придатних для друку. Але, в першу чергу, мова йде про кольорові дизайнерські папери і картони, а також про прозорі плівки.
При використанні на кольорових поверхнях білила потрібні в першу чергу для того, щоб створити під повнокольоровим зображенням ефект «білого паперу». Адже тільки на білому тлі можна домогтися точної передачі корпоративних кольорів або відтінків Pantone, затверджених в брендбуці.
Досить часто біла фарба використовується як контрастний орнамент на темних па-перах. За допомогою цього кольору можна імітувати, наприклад, сніг на новорічній лис-тівці.
Вибірковий білий колір на прозорих або металізованих самоклейних плівках до-зволяє створити дуже помітні і оригінальні наклейки для реклами на скляних стінах, віт-ринах, вікнах метрополітену та іншого громадського транспорту.
Що можна друкувати?
Традиційна поліграфія з білилами - це наклейки, етикетки або стікери на прозорих самоклейних плівках. Вони потрібні для брендування продукції, для нанесення тимчасо-вої інформації, для створення інформативної упаковки.
Друга популярна група виробів - це елітна або сувенірна поліграфія: листівки, за-прошення, презентаційні каталоги, меню. У такого роду виробах часто застосовуються кольорові папери.
Популярні сендвіч-наклейки (коли інформація нанесена на плівку з обох сторін для спостерігачів на вулиці і всередині приміщення) не можна зробити без прошарку білил. В цьому випадку біла фарба надрукована в кілька прогонів для більшої щільності і виконує роль світлоблокувального шару. Останній дозволяє двом різним зображенням не "просвічувати" один на одного, будучи нанесеними на одну і ту ж плівку.